|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemål
Så Sungarden er like barnevennlig og har aktiviteter på lik linje med Sunwing Resort? Det øker jo utvalget en del.
![]() |
![]() |
#22 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemålJeg vil tro at det er en grunn til at Pegasos World er et populært reisemål. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemålAlexandra Beach - KRETA |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemålJa noen av SunGarden-hotellene har mye av det samme som Sunwing-hotellene har. En venninne av meg sverger til SunGarden-hotellet på Rhodos og er ikke interessert i å prøve Sunwing-hotellet der engang. De har vært på samme hotellet 4 somre på rad.
![]() |
#25 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
SunGarden er bra, men Sunwing er i særklasse best på famileferie og langt bedre enn Blue Village til Star Tour. Sunwing tilbyr den komplette familieferie med egne hoteller, egen barneklubb, egen barnemeny/barnebuffet, egne baby/familie-leiligheter, utlån av babysenger, barnevogn. Det er vaskemaskin og tørketrommel på hotellet og har egne barneshow og egne familieshow om kveldene. De ligger et hakk over alt annet jeg har opplevd hva angår familie-anlegg i syden.
![]() |
#26 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemålDet som passet meg spesielt godt var at Sunwing hadde aktiviteter for oss voksne også. Jeg fikk med meg hele 5 aerobic-økter i løpet av to uker. Det er mye til meg å være. For meg er det mye lettere å få trent når det er i umiddelbar nærhet og ikke minst gratis (selv om reisen hadde sin pris).
![]() |
![]() |
#27 |
I mål
|
![]() Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemålJeg er litt der at jeg har så sansen for Sunwing resort oppleggene at jeg ikke tror jeg hiver meg på noe annet med barn med mindre det er MYE billigere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
blid
Jepp - uten tvil! Jeg ville valgt Sunwing Alcudia foran Sunwing Cala Bona. Begge anleggene er kjempeflotte, men stranden og selve byen er triveligere i Alcudia enn i Cala Bona.
![]() |
#29 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemålVi farter mest rundt på Kanariøyene, men det aller beste stedet vi har vært med gutta er Sumwing Kallithea på Rhodos. Sumwing i Arguineuin på Gran Canaria er også veldig flott. |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemålDen på Alcudia på Mallorca kan definitivt anbefales. Den andre vet jeg ikke noe om.
![]() |
![]() |
#31 |
ej ikke møjkets heije
|
Vi har vært der. Det er greit nok, men ikke mer. Maten er kjedelig (i hvert fall sammenlignet med Mallorca), byen har ikke noe å by på og den har ingen flott strand. Dessuten var det upraktisk med vogn på grunn av alle trappene overalt.
![]() |
![]() |
#33 |
Passiv
|
Denne kan jeg også anbefale på det varmeste. Det er mange som skryter av Kreta som feriemål for familier, man må bare styre unna de største party-stedene. |
![]() |
![]() |
#35 |
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemålJeg har kjempelyst å prøve Sunwing Resort-hotellet i Side. Tyrkia er supert, god mat, vennlige folk og billig billig shopping. Nesten ufattelig hvor mye stilige klær de selger til nada og nix prismessig.
![]() |
#36 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemålVi drar til Alanya, Tyrkia 1.august. Vi drar til Pascha Bay med Star Tour.
![]() |
#37 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemålVi var på Sunwing Arguineguin i april. Vi stortrivdes på Gran Canaria, men kommer ikke til å bo på det hotellet igjen. For all del, vi hadde Royal leilighet, og den var rein og pen og stor, fin, komfortabel og alt det der. Men jeg syns det var lite trivelig uteområde der, og bassengene var så salte at det svei i øynene - guttungen blånekta å bade i dem. (Det var faktisk mer behagelig å bade i sjøen.) Jeg likte heller ikke høyblokkfølelsen - at vi måtte ned sju etasjer med heis for å komme oss ut.
![]() |
#39 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Anbefal meg et ultra-familiecharterreisemålIbiscos Garden Blue Star i Rethymnon på Kreta; pr. nå er det Star Tour som flyr dit. Vi reiser igjen og igjen og igjen og igjen ... Perfekt!
![]() |
#40 |
Superduperaktiv
Hvor: Vestlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Anbefal meg et ultra familie charterreisemål
Enig,dette er super bra.Vi var der i fjor og ALT var bra der.Har reist mye med ving,og vært på flere sunving Resort anlegg,det meste er bra,men dette hotellet er jo omtrent helt nytt så standarden er høy.
![]() |
|
|