|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Trondheim-Oslo, tips til overnattingssted + aktiviteter?=Vi skal kjøre Trondheim-Oslo og har tenkt å ta en overnatting på veien. Vi har vurdert Lillehammer og dra på Hunderfossen, mens synes det fort blir dyrt, med pakkepris på 3000+ for en overnatting pluss inngang. Småttisene på 14 mnd har vel neppe så mye glede av det, og storesøster på 3,5 er vel også litt liten til å ha fullt utbytte av Hunderfossen. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
klossemajor
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trondheim-Oslo, tips til overnattingssted + aktiviteter?=Henger meg på spørsmålet, ettersom vi snart skal kjøre samme strekning med en toåring.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Sv: Trondheim-Oslo, tips til overnattingssted + aktiviteter?=
Sist redigert av LinKa : 24-11-10 kl 20:50. |
|
|
|
#4 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trondheim-Oslo, tips til overnattingssted + aktiviteter?=Nå tror jo ikke jeg at en på 3,5 er for liten til Hunderfossen, snarere er det perfekt alder tror jeg. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: Trondheim-Oslo, tips til overnattingssted + aktiviteter?=
Sist redigert av LinKa : 24-11-10 kl 20:50. |
|
|
|
#6 |
|
Glad
|
Sv: Trondheim-Oslo, tips til overnattingssted + aktiviteter?=I Lillehammerområdet fins det en liten, fin besøksgård. Barnas bondegård eller noe i den retning. Den ligger ikke langt fra Hunderfossen, men på andre siden av veien.
|
|
|
#7 |
|
I mål
|
Sv: Trondheim-Oslo, tips til overnattingssted + aktiviteter?=S var nettopp i Hunderfossen, han var 4 og jeg skjønner egentlig ikke at de med eldre barn gidder dra dit |
|
|
|
![]() |
|
|