|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Spinoff: Barnevogn og bilsete på flyKom til å tenke på dette når jeg leste i RyanAir-tråden. Har dere noen gang blitt bedt om å legge barnevogn og bilsete til barnet på bagasjebåndet, slik at det skulle telle med i total vekt? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Barnevogn og bilsete på flyJeg har måttet sende vogna på bagasjebrettet, men jeg har ikke betalt noe ekstra for det. Er det bare voksne som får ha med seg bagasje? Får ikke barnet, som kjøper billett og sete, også ha med seg noe?
|
|
|
#3 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Barnevogn og bilsete på flyHvilket selskap var dette?
|
|
|
#4 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Barnevogn og bilsete på fly
Det var TAP (portugisisk selskap). |
|
|
|
|
|
#5 |
|
maler
|
Sv: Spinoff: Barnevogn og bilsete på flyJeg sjekket med Norwegian sist jeg reiste, og der får barn under to år ha med seg 5 kg innsjekket + barnevogn og bilsete. Barn over 2 år får ha med seg voksen mengde bagasje + barnevogn og bilsete. Jeg har aldri opplevd å måtte regne det med i bagasjevekten nei.
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Spinoff: Barnevogn og bilsete på flyJøss, jeg har reist med TAP mange ganger, uten å ha hatt den problemstillingen. Jeg hadde kostet på meg en mail til flyselskapet, tror jeg.
|
|
|
#7 |
|
geskjeftig
|
Sv: Spinoff: Barnevogn og bilsete på flyJeg har opplevd lignende med Alitalia (møkkaselskap!), men aldri med noe norsk selskap. Norwegian har ypperlig service på dette, det er iallfall min erfaring.
|
|
|
#8 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: Barnevogn og bilsete på flyDa vi reiste med Zapp nå trengte vi ikke legge den på bagasjebåndet - så heller ingen andre som måtte gjøre det med andre vogner.
|
|
|
#9 |
|
Tatt på
|
Sv: Spinoff: Barnevogn og bilsete på flyEneste begrensningen jeg har erfart er en kilobegrensning pr. kolli. Breezen har vi fått med inn på flyet eller defå gangene vi har hatt større vogn har vi hatt den med helt til ombordstigningen.
|
![]() |
|
|