|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
| Se resultatene: Bekymret for svineinfluensaen? | |||
| Ja, jeg er bekymret for meg og mine - og vi har ingen kroniske sykdommer |
|
22 | 12,79% |
| Ja, jeg er bekymret for meg og mine - og vi har kroniske sykdommer |
|
30 | 17,44% |
| Nei, jeg er ikke bekymret - og vi har ingen kroniske sykdommer |
|
95 | 55,23% |
| Nei, jeg er ikke bekymret - og vi har kroniske sykdommer |
|
25 | 14,53% |
| Deltakere: 172. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
trøtt
|
Svineinfluensa - er du bekymret nå da?"Gammel tråd" fra mai.
|
|
|
#2 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Nei, jeg er ikke det.
|
|
|
#3 |
|
trøtt
|
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?
... men nå regner man jo med at vaksinen vil komme for sent for vanlige folk.
|
|
|
#4 |
|
can-jur
|
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Nei, ikke mer bekymret for svineinfluensaen, enn jeg er for at vi og barna skal få andre type sykdommer.
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: oppi der :peker:
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Ja, jeg er faktisk litt bekymret nå, spesielt etter at jeg leste om det etter sigende friske barnet som døde. Har et hjertebarn som jeg er redd ikke tåler en voldsom influensa like godt som andre, friske barn. Vurderer å kontakte kardiologen hennes for å høre om han anbefaler vaksine. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Vi drar snart til Thailand, og jeg er redd for lisjmor. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Curlingkone
|
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Jeg er litt bekymret i og med at jeg er gravid, og tror ikke en kraftig influensa ville vært noe særlig nå.
|
|
|
#9 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Jeg er ikke særlig bekymret nei. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Nå også i farger
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Ja, jeg er litt bekymret for minsten og til dels meg selv. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Ja, jeg er bekymret, men av økonomiske grunner. Jeg har ikke krav på sykepenger hvis jeg blir syk, så en langvarig influensa vil bli en liten økonomisk krise. Men jeg er ikke redd for at jeg eller noen av mine skal dø, nei.
|
|
|
#12 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Jeg er litt mer bekymret nå enn tidligere, tar vanlige forhåndsregler i henhold til standard influensa. Er ekstra påpasselig med håndvask osv nå. Skal ha antibac servietter i veska framover.
|
|
|
|
#13 |
|
Aktiv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Nei, jeg er ikke så veldig bekymret. Jeg er gravid, og vil helst unngå alle mulige sykdommer, men jeg kan ikke gå rundt og være engstelig, det blir bare stress. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Når skolen og barnehagen åpner igjen i august vil det sikkert bli veldig mange smittede. "Alle" kommer hjem fra ferie.
|
|
|
|
#15 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Nja, litt bekymret fordi jeg har nedsatt immunforsvar og er gravid, men jeg var litt i tvil om jeg skulle svare at jeg er bekymret, for det er ikke sånn at jeg går og tenker på det. Men tanken har slått meg, og i tillegg kan jeg ikke bli sykmeldt pga jobbsituasjon og fremtidig permisjon, så jeg bør definitivt holde meg frisk. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Nei, jeg er ikke nevneverdig bekymra nei.
|
|
|
#19 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() |
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Jeg tenker stadig mer på det, ja. Det er ikke nødvendigvis det å bli syk jeg er redd for, selv om en influensa er kjipe greier .Det er mer alt som kan skje hvis veldig mange blir syke samtidig. Tenker feks på om noe annet skulle skje og man ikke vil få den nødvendige helsehjelpen fordi kapasiteten på sykehusene er sprengt. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Svineinfluensa - er du bekymret nå da?Jeg er ikke bekymret. Jeg er en sånn person som ikke tar slikt som dette innover meg.
|
|
![]() |
|
|