|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#22 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Oppussing av toalettFisker på do! Jeg tror vi har en foreløpig vinner. Dersom jeg har veggen bak do med denne tapeten (Er den å få kjøpt i Norge?); Hvilken farge bør jeg male de andre veggene i? Og hva har man på gulvet? |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Oppussing av toalettJeg tror jammen jeg hadde klint til med den røde som er på slørhalene, jeg!
![]() |
#24 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Oppussing av toalettEller en dus oransje? :litt skremt av den rødfargen: |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Oppussing av toalettDet er to forskjellige tapeter av fiskene jeg har vist til, det fantes en tredje også så vidt jeg husker.
![]() |
#28 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Oppussing av toalettHvite vegger og oransje flisgulv er absolutt et alternativ om det blir fisker. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Oppussing av toalett
Min mann har iallefall lett som en plett lagt fliser, og de har holdt bedre enn de flisleggeren har lagt. Men sånn egentlig så vet jeg ikke.
![]() |
#36 |
trøtt
|
![]() Sv: Oppussing av toalettVi fant en pakke resteparkett (nedsatt fra 600 til 100 kroner) som holdt akkurat til vår bittelille (1,1 kvm) do, og følte oss nesten litt sprø når vi la skipsgulv der.
![]() |
#40 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Oppussing av toalettÅh, så mange tøffe tapeter.
![]() |
|
|