|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Penklær til små (runde) gutter?Idag fyller pappa 60 år, og igjen sitter jeg med følelsen av at jeg har litt for liten penklær til Peder.
|
|
|
#2 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Penklær til små (runde) gutter?Jeg har også en kar som er en liten blubb. Han har faktisk "arvet" en knickers i str 3 år fra storebror (krista lyngaard) - funker som bukse til han.
|
|
|
#3 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Penklær til små (runde) gutter?Det er dyrt der, men barna i bakgården har vel en ganske stor andel guttetøy. Naturlig nok når butikken er drevet av en som har slitt med å finne guttetøy. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Penklær til små (runde) gutter?Enn klær fra Reflex, hvordan er de? (usikker selv, lillebror får lite nye klær iom at han har en storebror å arve etter)
|
|
|
#5 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Penklær til små (runde) gutter?Jeg tror at jeg ville tenkt at så lenge overdelen var pen nok (skjorte og vest eller hva man bruker på små gutter :jentemamma: ), så spiller det ingen rolle om ikke buksa ikke er "penbukse", så lenge den er hel og ren og ikke en joggebukse. Med andre ord; jeg synes en pen olabukse og en fin overdel er pent nok i massevis for en halvannetåring. Men så er jeg heller ikke så nøye. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bare sær
Sv: Penklær til små (runde) gutter?Jeg er visst sær, for jeg liker matrosdress på små gutter. Jeg liker ikke å kle små gutter som voksenkopier i skjorte og slips.
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Penklær til små (runde) gutter?wheat har forreste mye fint. (kirsebærlunden har dette merket)
Min signatur ™ Sist redigert av Che : 27-07-09 kl 10:52. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Penklær til små (runde) gutter?Det er kanskje ikke penklær slik du tenker på, men Phister&Plilina har spenstig barnetøy som er godt i bredden. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Penklær til små (runde) gutter?
Jeg synes buksa har litt å si. Det er litt morsomt å ha på han noe annet enn det han går i når han er i barnehagen liksom.
|
|
|
#13 |
|
Etylbarbital
Sv: Penklær til små (runde) gutter?Vi har et smalt barn og Name-it går an, men H&M blir altfor vidt (med unntak av en superslim dongribukse jeg fant på lørdag - den er OK). Altså - H&M er i hvert fall ikke smale.
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Penklær til små (runde) gutter?HM er kjempevide! Iallfall til mitt tynne barn. Nå er han 9, men han har alltid vært for tynn til klærne derfra. Cubus har mer bukser til tynne gutter liksom.
|
|
|
#15 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Penklær til små (runde) gutter?Lillebror prøvde bukser på H&M i dag, og kunne nesten fått et til barn oppi der, for å overdrive litt. Han skulle i prøverom og prøve selv, og sto der og holdt på buksene. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Sv: Penklær til små (runde) gutter?Mini a Ture har ganske vide klær. De er veldig romslige på størrelsen og en del av plaggene sitter litt vel løst på min forholdsvis slanke gutt, så kanskje du skal se litt på det? De har en del på Barna i Bakgården, men det er langt bedre utvalg hos danske nettbutikker, nå er det jo salg også
|
|
|
#17 |
|
...
Sv: Penklær til små (runde) gutter?Lillebror har en bukse fra Jean Paul. Den kan brettes opp og kneppes fast i siden til knebukse. I litt for stor størrelse (så den passer i livet) så passer den da som bukse til han. Da har han litt å vokse i også. Veldig kjekt.
|
![]() |
|
|