|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#62 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: liker ditt barn pommes frites?Ingen favoritt blant barna i dette huset nei, de spiser kanskje 3-4 stk hver, men det er alt. |
|
|
|
|
|
#63 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: liker ditt barn pommes frites?Begge to liker pommes frites. |
|
|
|
|
|
#64 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff: liker ditt barn pommes frites?Plutte var vel 10 år første gang han smakte det og enda er han ikke videre begeistret. |
|
|
|
#65 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Spinoff: liker ditt barn pommes frites?Fordi det stort sett er det eneste man får i store deler av Ytlandet.
|
|
|
#66 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff: liker ditt barn pommes frites?Hva med salat, ris, bulgur, cous cous, poteter, søtpoteter og lignende? |
|
|
|
#67 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Spinoff: liker ditt barn pommes frites?Jeg har vært ganske kjip på salat som kan være vasket i dårlig vann. Bulgur og cous cous har jeg aldri blitt tilbydt, men jeg har aldri feriert i tyrkiske eller nord-Afrikanske (?) områder heller. Ris kan man vanligvis få, og en sjelden gang poteter, men vanligvis er det fries fries fries i hele sør-Amerika, i hvert fall. Urk.
|
|
|
#70 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spinoff: liker ditt barn pommes frites?Jau, her liker avkommer chips. mamman også.
|
|
|
#74 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Spinoff: liker ditt barn pommes frites?Jeg husker særlig på et bittelite sted, der var det ris, bønnegreiene og noen agurker til hvert eneste måltid. Sammen med dagens fangst eller til nød en selvdød høne.
|
|
|
#75 |
|
Textrovert
|
Sv: Spinoff: liker ditt barn pommes frites?
Ja, du sier noe der. I Guatemala fikk jeg det servert tre ganger om dagen, så jeg jublet den gangen jeg fant en Mc. Donalds i Guatemala City. Jeg var ekstatisk.
|
|
|
#76 |
|
Glamorøs
|
Sv: Spinoff: liker ditt barn pommes frites?Pappa var på en veldig fin middag i Mexico i forbindelse med jobb, og de fikk servert flere retters middag som ikke var utpreget mexicansk. Bortsett fra at alle rettene kom med en klatt refried beans.
|
|
|
#79 |
|
Passiv
|
Sv: Spinoff: liker ditt barn pommes frites?
Jeg kan love deg at det kommer an på hva du har vært nødt til å gumle i deg før du kommer så langt tilbake i sivilisasjonen at du ikke må finne maten din selv det. Etter et par uker i fjellet var det en sann nytelse å spise bønnemos, og jeg fikk virkelig smaken på det. |
|
|
|
#80 |
|
passer i nissedrakt
|
Sv: Spinoff: liker ditt barn pommes frites?To-åringen spiser det. Med stor glede og ørlite grann grillkrydder. Sist redigert av Arona : 27-07-09 kl 16:23. Årsak: koko |
|
|
|
![]() |
|
|