Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Den store parfymetråden

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-06, 10:46   #81
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den store parfymetråden

Jeg har kjøpt CLEAN Fresh Laundry - deilig diskret:

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-06, 10:59   #82
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Akkurat nå er favoritten min den mamman min ga meg til jul.
Angel- Tierry Miagler, eller hva den heter. Den er så god.

Har andre gode parfymer også:
* She- Emporio Armani
* Addict- Dior
* Amour Amour- Cacharel
* L'Instatnt- Guerlain

Syns Flower Bomb'en lukter fantastisk, men ikke på meg desverre.

Gammel 30-12-06, 10:26   #83
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Denne fikk jeg til jul. L'au de Issey, eller noe sånt (Issey Miyaki).
Den var litt sterkere enn den parfymen jeg brykte før (Chance/chanel), men moro med noe nytt.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 11:18   #84
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Min favoritt akkurat nå er DKNY Delicious.

Den er delicious!

Signerer her.
For tida har jeg bare to parfymer i skapet, den over samt denne:

Davidoff Cool Water for women.
Begge er lette, syrlige dufter - jeg får nyseanfall av tyngre parfymer.

Og med dette skrev jeg mitt 300. innlegg.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-06, 12:15   #85
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Naomi Campbell
Paco Rabanne
Noa

Bruker kun disse tre!

Gammel 30-12-06, 12:31   #86
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

CLEAN Fresh Laundry høres ut som en duft jeg skal teste. Jeg liker veldig få parfymer, og liker best de lette og "rene".

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 13:35   #87
Alan
Hypokonder

Alan sin avatar

Hvor: Drammen
Alan er litt kul
Standard

Must de Cartier!

Ingen kan måle seg!

Alan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-07, 14:26   #88
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Disse har jeg, brukes i forskjellige anledninger:

• L`au de Issey
  • Gucci - den røde
  • Agua di Gio, GIORGIO ARMANI
  • Light Blue Dolce & Gabbana

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 19:16   #89
tiril
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 03-01-07, 19:35   #90
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har vannvittig mye parfyme.
De 2 eneste jeg bruker, er J'adore summer og Laura Biagiottis emotion
Noen som har en summer j'adore å selge, eller vet hvor man får kjøpt det?

Hvis noen bruker Roma, har jeg noen uåpnede flasker.....Har fått i gave, men bruker den ikke (ihvertfall ikke i så store mengder som jeg har flasker til......)

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 01:23   #91
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Jeg har kjøpt CLEAN Fresh Laundry - deilig diskret:

Lukter den så godt som den høres ut som?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 01:32   #92
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg lurer også på det .

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 10:05   #93
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den lukter fantastisk godt. Som nyvasket sengetøy tørket ute i en varm sommerdag. :Poetisk: Den lukter ikke som vanlig parfyme, som jeg synes kan være litt sterk av og til. Mild og diskret.

Jeg har kjøpt den på Estetique parfymeri. (Strømmen storsenter).

Gammel 04-01-07, 10:13   #94
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Claire, her.

Den lukter fantastisk godt. Som nyvasket sengetøy tørket ute i en varm sommerdag. :Poetisk: Den lukter ikke som vanlig parfyme, som jeg synes kan være litt sterk av og til. Mild og diskret.

Jeg har kjøpt den på Estetique parfymeri. (Strømmen storsenter).

Den høres jo bare helt fantastisk ut
Skal sjekke den ut etterpå.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 10:41   #95
Olympia
ræv med ører

Olympia sin avatar

Olympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt avOlympia har mye å være stolt av
Standard

Jeg har skikkelig "kjerring" parfymesmak, fikk jeg høre for ikke lenge siden. Jeg liker tunge parfymer, og lette blomsterdufter gjør meg kvalme.

Til hverdag bruker jeg Noa eller Hugo Boss' Pure Purple

Til fest bruker jeg helst Dalimania fra Salvador Dali, men til og med Chanel Nr. 5 har jeg brukt i ny og ne.

Den verste parfymen jeg vet er forresten Sunflowers av Elizabeth Arden. Jeg blir uvel bare jeg tenker på den. :grøss:

Olympia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 11:09   #96
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Olympia, her.

Den verste parfymen jeg vet er forresten Sunflowers av Elizabeth Arden. Jeg blir uvel bare jeg tenker på den. :grøss:

Red Door fra samme er om mulig enda verre.

Gammel 04-01-07, 11:16   #97
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Velvet er enda verre! *grøsser*

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 11:34   #98
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

.

Nå bruker jeg Laura, men er litt lei av den. Har lyst på en annen, litt frisk og lett parfyme, men finner liksom ingen ...

Jeg bruker også Laura og liker veldig godt 212 av Carolina Herrera

Og Nina Ricci's Premiere Jour...

Kanskje vi har samme smak? (Ellers lukter GIo veldig godt synes jeg)
Og Hugo Boss woman

Gammel 04-01-07, 20:46   #99
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Har nettopp kjøpt meg denne

Har disse to fra før av

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-07, 21:04   #100
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Gucci II er min favoritt. Bruker lite parfyme, for jeg klarer ikke sterk parfymelukt, men er veldig glad i denne parfymen her.

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.