|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#61 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange bærer samme etternavn som deg?Det er 82 som har vårt etternavn, og kun meg og ei til som heter det samme som meg. Noe som skapte en pussig situasjon i fjor da jeg plutselig fikk brev fra xxx skifterett om at jeg hadde arvet en eiendom etter xx og xx. |
![]() |
![]() |
![]() |
#64 |
Viser tenner
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange bærer samme etternavn som deg?På den gammeldagse (med dobbel a i stedet for å) måten som jeg skriver mitt etternavn, 3 stykk - jeg og mine foreldre. På den andre måten er det 34 stykk. Altså 37 tilsammen ...
![]() |
#65 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange bærer samme etternavn som deg?51 har mitt pikenavn som etternavn (jeg er nok ikke inkludert der, for jeg og barna har det som mellomnavn). |
![]() |
![]() |
![]() |
#67 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange bærer samme etternavn som deg?Nå: 690.
![]() |
#68 |
Fjott
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange bærer samme etternavn som deg?Det er 19 stk. som har mitt etternavn. Vi er alle i slekt ja men det er mange ledd og greiner, lite produktiv familie gitt.
![]() |
#69 |
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange bærer samme etternavn som deg?20.
![]() |
#70 |
kamerat
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange bærer samme etternavn som deg?Rundt 300.
![]() |
#71 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange bærer samme etternavn som deg?Etternavnet er det 308 som har. Mellomnavnet mitt er det 15 som har som etternavn og over halvparten er i nærmeste slekta.
![]() |
#72 |
Epikur
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange bærer samme etternavn som deg?Mitt nydelige, enkle etternavn på S deler jeg med 1752 andre.
![]() |
#73 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange bærer samme etternavn som deg?
Hm. Kanskje jeg skulle dra en slik jeg også? Jeg mener det var etternavnet Runkeberget jeg fant i slektsboka etter min far, så vidt jeg kan se på SSB har det dødd ut.
![]() |
#75 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange bærer samme etternavn som deg?77 stk har mitt etternavn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Alltid like optimist
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Orkdal
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange bærer samme etternavn som deg?Vi har økt en del i de siste årene, faktisk, og er oppe i 38.
![]() |
#77 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange bærer samme etternavn som deg?12 med pikenavnet mitt
![]() |
#78 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange bærer samme etternavn som deg?Det er rundt 150 som har mitt etternavn, en har også samme fornavn. Jeg er i slekt eller inngiftet med rundt halvparten, tenker jeg, det er kun to nabogårder som har spredd seg utover.
![]() |
#79 |
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange bærer samme etternavn som deg?134 personer har det samme etternavnet som meg. 3,2 eller 1 har kombinasjonen av mitt fornavn og etternavn.
![]() |
#80 |
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() Sv: Spinoff: Hvor mange bærer samme etternavn som deg?49 har samme etternavn som meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|