|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Nakenforbud i TøyenbadetEtter å ha badet lenge i utebassenget på Tøyenbadet i dag, vrengte jeg den våte badedrakten av ullungen (3). Hun tuslet litt rundt håndkleet, men etter bare et par minutter kom en badevakt bort, og sa jeg måtte kle på henne. Det er ikke tillatt å være naken på Tøyenbadet, kunne han fortelle.
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Nakenforbud i TøyenbadetDet samme opplevde jeg for flere år siden, med en liten to/treåring som var vant til å bade naken, og ikke likte å ha på badebukse - så plutselig hadde han tatt den av. Jeg syns jo de kunne håndheve den nakenregelen med litt skjønn når det gjelder så små barn, og ikke ile til ved første badebukseløse sekund. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Nakenforbud i TøyenbadetSå rart, sånn tror jeg ikke det er på Frognerbadet? Glittergutten har hvertfall sittet naken på håndkleet sitt og jeg har sett andre barn være nakne også, men ikke badet nakne.
![]() |
#4 |
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nakenforbud i TøyenbadetKan det ha noe med 'andre-rare-badegjester-som gjerne-titter-på-barna' å gjøre??
![]() |
#5 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Nakenforbud i TøyenbadetDette opplevde vi i syden/Mallorca også. Snuppa var naken en liten stund, og fikk tilsnakk av en badevakt. Jeg kan ikke helt forstå problemet.
![]() |
![]() |
#7 |
Gå heim, kyss din kvardag
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() Sv: Nakenforbud i Tøyenbadet
![]() |
#8 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Nakenforbud i TøyenbadetJeg kan forstå problemet, jeg liker ikke at barn går nakne rundt bassengannlegg. Jeg har mang en gang sett at unger tisser der folk skal gå, og det synes jeg er uhygienisk og ekkelt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Absolut ateist
|
![]() Sv: Nakenforbud i TøyenbadetMen ungene tisser jo med badetøy og det er jo ikke som om tisset magisk forsvinner når det kommer i bikinitrusa.
![]() |
#10 |
Passiv
|
![]() Sv: Nakenforbud i TøyenbadetDet første jeg tenkte i forhold til det med forbud, er at de antakelig ikke vil at det skal kry av folk som liker småbarn uten klær. Kanskje? |
![]() |
![]() |
#12 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Nakenforbud i TøyenbadetMin første tanke er også dessverre dem som kanskje liker nakne barn litt for godt...
![]() |
#13 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Nakenforbud i TøyenbadetJeg tipper det er just in case, i hvert fall dersom de har hatt mye trøbbel med snikfotografering og alskens peoder.
![]() |
#14 |
© All rights reserved
|
Nei, men det viser ikke like godt som en tissestråle fra et nakent barn og det jeg ikke ser vet jeg kanskje ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Passiv
|
Det er nok her det ligger og jeg synes personlig at det er en fin ting at det er slike forbud mot nakenhet. Alt for mange overgrep kan finne sted selv på slike offentlige arenaer, jeg definerer snikfotografering også som overgrep. Videre vil jeg også tro at det til en viss grad handler om hygiene all den tid et tildekket underliv vil føre med seg mindre smittefare. |
![]() |
![]() |
#17 |
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() Sv: Nakenforbud i TøyenbadetEnig med Lille Ru og Skvetten. Jeg ser ikke dette som problematisk overhode. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Superaktiv
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Nakenforbud i TøyenbadetSikkert på grunn av at det blir lettere for de svina som vil fotografere barn, ja. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Yes, we can!!
|
Ke?
![]() |
#20 |
© All rights reserved
|
Et åpent underliv (uten truse) "inneholder" flere bakterier (fra urinåpning/vagina/endetarm) enn det et tildekket underliv gjør. Når små barn går uten truse, setter seg ned her og der, klatrer på stoler o.l er det større sansynlighet at de legger fra seg bakterier enn dersom dersom de har badetøy på. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|