|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Til tider frustrert...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kjøpte tre nye barnebilstoler i gårAv typen Cybex solution S-Fix (dyyyyre...men det er det verdt) som er testvinner i en helt ny test dette året og som gjör at jeg föler en viss trygghet om det skulle skje en kräsj.
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kjøpte tre nye barnebilstoler i gårJeg vet ikke om det er så lett å overføre dine "traumer" på din eksmann, egentlig...
|
|
|
#3 |
|
er her
|
Sv: Kjøpte tre nye barnebilstoler i går
Dette er jo en av de store fordelene med isofix-seter da, de kan ikke feilmonteres, eller husker jeg feil, har ikke isofix selv, men mener å ha lest det en gang.
|
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Kjøpte tre nye barnebilstoler i gårMen man skal vel likevel passe godt på at de "klikker" ordentlig fast, alle tre, sjekke at de sitter fast, alle tre, alt samtidig med at man passer på at tre unger ikke begynner å løpe om kapp rundt bilen, med fare for å løpe ut i veien, og mens det regner ned på rompa di som stikker ut av bildøra og to av setene fortsatt står på asfalten og blir våte i regnet og og og...
|
|
|
#5 |
|
er her
|
Sv: Kjøpte tre nye barnebilstoler i gårJo da, det er jeg enig i, men litt enklere enn andre stoler vil det jo være. Ellers er jeg enig i at stoler til begge bilene som barna bruker er det beste og personlig ville jeg nok ikke skiftet ut to år gamle bilstoler heller.
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjøpte tre nye barnebilstoler i gårDet har vel vært endel diskusjon på om isofix på beltestoler er et pluss eller ikke. Noen mener at stolen skal følge barnet fremover i en kræsj, og andre mener at det er sikrere med isofix.
|
![]() |
|
|