|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Priser på Ullklær fra JanusEr det noen som vet hvem som er billigst på Janus ullklær ?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Priser på Ullklær fra JanusVet at jeg har kjøpt noe, på tilbud da, til 99 pr del på barnas hus i utvalgte farger og størrelser. Obs sine priser kjenner jeg ikke til.
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Priser på Ullklær fra JanusJeg tror de har 30% innimellom. Ellers har jeg kjøpt på 50% også, men da er det sånn spesialtilbud f.eks medlemsåpent på lillejulaften. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Priser på Ullklær fra JanusEr du registrert på tettinntil.no? På forumet der er det masse ullglade damer og der kan du søke deg fram til tråder om tilbud på ull. Søk Janus og tilbud så får du kanskje opp noen. Du kan evt. legge inn spørsmålet på forumet der. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Nattrangler
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Priser på Ullklær fra JanusNei jeg er ikke registrert på tettinntil, men har lest litt der inne da jeg har søkt etter barneutstyr. skal se litt mer på den nettsiden, takk for tips
|
|
|
#6 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Priser på Ullklær fra JanusOBS bruker å ha 30% på janus innimellom, men det er bare på utvalgte modeller, og det blir gjerne veldig fort tomt for størrelser.
|
|
|
#7 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Priser på Ullklær fra JanusJeg kjøper nesten alt ulltøy på salg. Mener at jeg betaler omtrentlig 100 kroner pr del da. Jeg har ikke peiling på hvor mye avslag jeg eventuelt har fått da.
|
|
|
|
#8 |
|
|
Sv: Priser på Ullklær fra JanusJeg kom på nå at jeg har kjøpt Januspakke (genser/bukse+ sokker og bamse) for 199 på salg på Obs. Jeg har også fått slike pakker på restesalg hos Coop til 99 kr, men det er som sagt når de skal selge ut enkeltpakker de har liggende igjen på små samvirkelag. |
|
|
|
![]() |
|
|