|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det daVi hadde bryllup med 40 gjester. Veldig hyggelig! Om jeg skulle dra tilbake tiden og giftet meg med samme mann igjen (for første gangen) så tror jeg at jeg tross alt skulle ha gjort det annerledes. Kanskje på en strand i Thailand eller med nærmeste familie i Italia eller noe lignende, etterpå så kunne man jo ha en skikkelig skikkelig fest med bare venner som holdt på langt ut på natta. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det daHadde tradisjonelt kirkebryllup, 80 gjester eller så. Middag og kaffe og dans etterpå. Hadde jeg skullet gjøre det igjen hadde vi giftet oss på en norsk ambasade et sted i utlandet med påfølgende bryllupsreise, og så hatt en uformell fest for venner hjemme etterpå.
|
|
|
#3 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det daHadde et helt tradisjonelt bryllup, kjedelig som fy men det ble forventet og de fikk det som de ville. DET angrer jeg på. Skulle vi giftet oss i dag så skulle vi gjort det helt annerledes, på vårt vis. :vurderer å fornye løftene: bare for å få det sånn vi ville. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
saftig
|
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det daJeg skulle hevet ut svigermor fra planleggingen.
|
|
|
#5 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det daVi giftet oss i fjor, og skulle jeg skrudd tiden tilbake for å gjøre det igjen, så ville jeg ikke gjort noe annerledes. En perfekt dag!!
|
|
|
#6 |
|
Off the map.
|
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det davi giftet oss i all hemmelighet, reiste på weekendtur og kom hjem som nygifte. Det var enkelt og helt perfekt måte for oss å gjøre det på.
|
|
|
#7 |
|
Shake it out!
|
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det daVi hadde tradisjonelt bryllupp med kirke, fotograf, middag og kake. Det var ca 50/50 venner og familie, og det var en fantastisk fin fest på alle måter. Ville faktisk ikke gjort noen ting om igjen, eller rettere sagt; skulle gjerne tatt den festen en gang til
|
|
|
#8 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det daJeg giftet meg i NewYork med bare forlovere tilstede. Vi hadde en skikkelig vennefest da vi kom hjem. For oss kunne nok ikke bryllupet blitt særlig mye bedre.
|
|
|
|
#9 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det daVi hadde tradisjonelt kirkebryllup, og bryllupsfest med 85-90 gjester på et strandhotell etterpå. Jeg tror faktisk ikke det er noe jeg ville endret på, sett bort i fra bryllupskaken. Jeg fikk ikke sjokoladekaken jeg helst ville ha, fordi min mor mente at bryllupskaker MÅ være av typen bløtkake/marsipankake. Som jeg ikke liker.
|
|
|
|
#10 |
|
ctrl+z
|
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det daVi hadde et tradisjonelt bryllup og jeg ville ikke gjort noe annerledes. Det er noen venner jeg skulle ønske kunne vært der, men de hadde jeg ikke blitt kjent med.
|
|
|
#11 |
|
...we have cookies
|
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det daOm jeg da hadde visst hva jeg nå vet: |
|
|
|
|
|
#12 |
|
...we have cookies
|
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det da
Ikke jeg heller. Jeg misliker marsipankake så sterkt at jeg valgte sjokolademoussekake i stedet. Pynten på den var kjip, men kaken var knallgod. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
På (opp?)tur
|
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det daVille byttet mann, ellers var alt perfekt. Kommer likevel til å gjøre det annerledes neste gang. Fordi det er gang nummer to, og på grunn av alderen. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det daJeg giftet meg for annen gang i fjor(det var da 23 år siden jeg giftet meg første gangen).
|
|
|
#15 |
|
Passiv
|
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det daI wouldn't change a thing. |
|
|
|
#16 |
|
Forvirret
Medlem siden: Oct 2008
![]() ![]() |
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det da
Kopierer!
|
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det daVi giftet oss for ti år siden og det er ganske umulig å si hvordan jeg ville gjort det i dag. Slik situasjonen var for ti år siden, hvor vi begge var studenter, ikke hadde barn, fremdeles hadde besteforeldre i live osv. gjorde vi det på den måten vi syntes var perfekt for oss. Vi giftet oss i kirka med enkleste utgave av seremoni, hadde på oss klær som vi begge hadde i skapet fra før, var på restaurant med den nærmeste familien og hadde en liten uformell vennefest på kvelden. Det var supert. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Passiv
|
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det daVille giftet meg med en mann som virket. |
|
|
|
#19 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det daReist langt bort på en eksotisk ferie, giftet oss på stranda. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Drømmer
|
Sv: Om du skulle ha gjort om ditt bryllup, hvordan skulle du ha gjort det daDet eneste jeg ville forandret på er at jeg ikke skulle vært gravid å halveis i svangerskapet. |
|
|
|
![]() |
|
|