|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Hvilke barnehagesko til 1 åring?Hvilke barnehage sko har dere brukt og er fornøyd med i barnehagen?? hvilke gummistøvler, gore-tex, joggesko ++++...Trenger ikke være de dyreste skoene |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvilke barnehagesko til 1 åring???Jeg blir helt matt av alle skoene ungene trenger til barnehagen. Knerten har to par joggesko, et par gummistøvler og et par sandaler. Sandalene har han brukt i hele sommer, men er nå skikkelig vasket og brukes som tøfler inne på barnehagen.
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke barnehagesko til 1 åring???Vi har hatt Viking Thermo og Ecco gore-tex til begge jentene fra de begynte i bhg 15 mnd. gamle.
|
|
|
#4 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilke barnehagesko til 1 åring???Ecco Goretex vintersko og Ecco sine "førstegangssko" i skinn. Lette og gode sko. Støvler hadde jeg styrt unna, hvertfall til de minste.
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Hvilke barnehagesko til 1 åring???Men når jeg hører disse navnene så ser jeg 1000 lappene fly ut. Finnes der ikke noen gode rimeligere alternativer? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Off the map.
|
Sv: Hvilke barnehagesko til 1 åring?Min gutt har følgende.
|
|
|
#7 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Hvilke barnehagesko til 1 åring???
Da kan jeg balansere det ut litt:
|
|
|
#9 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilke barnehagesko til 1 åring?Førstedamen på 14 mnd. begynte i barnehagen forrige uke. I sommer hun bare brukt Eccosandaler, men de begynner å bli for små. Til barnehageoppstarten har vi 1 par Kavat (kjøpt i Sverige - kom vel på 350 NOK) og 1 par Ponny gummistøvler. Har 1 par Primigi goretex etter Prototypen, men de er typisk nok for små for henne nå, trur eg. :må måle:
|
|
|
#10 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Sv: Hvilke barnehagesko til 1 åring???Snoopy begynnte å gå i fjor i juni og begynnte i bhg først i sep i fjor.
|
|
|
|
#11 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilke barnehagesko til 1 åring?Stakkars lillebror. Enn så lenge ser det ut til at han vil ende opp med stonz...
|
|
|
#12 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Hvilke barnehagesko til 1 åring?
Er ikke Stonz noe for barn på 1-2 år som har begynt å gå? |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Øyboer
Sv: Hvilke barnehagesko til 1 åring?Nå i høst ville jeg gått for gortex sko. Enten halvhøye joggesko ( en mor kjøpte i går på skoringen til halv pris noen fra viking som var perfekte til 1åringer). Eller så er vinterskoene kommet. Går fint ann å gå rett på de. Men pass på å se at de ikke er mer enn 1,5cm for lange, er lette og ikke er som klosser på beina. Er stor forskjell på ecco sine og friends sine fek. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
oppbevares tørt
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke barnehagesko til 1 åring?Har sendt deg PM angående pent brukte ecco goretex. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Pauset
Sv: Hvilke barnehagesko til 1 åring?Minstemor har et par støvler i str. 19 kjøpt på Sparkjøp i 2004. De var ikke dyre. Disse kan hun bruke med ullsokker i. Hun har et par Superfit gåsko (sånn førstegangssko) og bruker sånne skinntøfler ala Tinyzone inne. Antar det blir Superfit eller Ecco goretex når det blir behov for neste par sko. At de kan brukes i vått og kaldt. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke barnehagesko til 1 åring?Vi kjøpte Viking Goretex-sko til vår 1,5 åring nå. 299,- på tilbud. Lette, gode, litt høye sko og med myk såle. (Syns mange av skoene er så stive i sålen under)
|
|
|
#18 |
|
Aktiv
![]() |
Sv: Hvilke barnehagesko til 1 åring?
|
|
|