Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-08-09, 14:58   #101
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Kanskje "hun mørke, litt store"?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 15:00   #102
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1278
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg tenkt litt. Jeg får stadig høre at jeg er rar. Kan'ke skjønne det. Søt også, men de som sier det sier det bare for å erte meg. Og så er jeg visstnok en flørt, det kan jeg ikke gå med på under noen omstendighet.

...men jeg står for vodka med litt skvist lime i, altså.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 15:03   #103
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

aC er vel hun pene!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 15:05   #104
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Njah, bare i retusjert utgave.

Gammel 14-08-09, 15:07   #105
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På arbeidsplassen: Feministen. (Jobber med mange mannlige ingeniører. )

Jeg tror jeg er en forholdsvis rund rødvin, med antydning til snerp.

Gammel 14-08-09, 15:09   #106
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Hvem er Tequila?

Gammel 14-08-09, 15:10   #107
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

I England får jeg fortsatt høre "cheer up darling, it can't be that bad" kommentarer fra ukjente - jeg har et morskt ansiktsutrykk som selvfølgelig er veldig misvisende for den veldig snille og generøse personen jeg egentlig er

Der er jeg og.

Dessuten så er jeg sikkert hun som aldri holder kjeft og sier upassende ting på upassende steder.

Gammel 14-08-09, 15:11   #108
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Hvem er Tequila?

Smaker som hjemmebrent, slår deg rett ut når du minst venter det og må døyves med salt og surt? Hvem melder seg?

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 15:12   #109
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Dessuten så er jeg sikkert hun som aldri holder kjeft og sier upassende ting på upassende steder.

Du? Kan jeg ikke tenke meg.

Gammel 14-08-09, 15:14   #110
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Smaker som hjemmebrent, slår deg rett ut når du minst venter det og må døyves med salt og surt? Hvem melder seg?

Tja...jeg vet om flere kandidater.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 15:21   #111
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Tja...jeg vet om flere kandidater.

Spytt ut! Det kan ikke være deg selv du tenker på, du er jo en doven rødvin.

Gammel 14-08-09, 15:22   #112
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanne, her.

Spytt ut! Det kan ikke være deg selv du tenker på, du er jo en doven rødvin.

Rødvin, ja, men jeg må nok av og til døyves med salt og sukker. Og hjemmebrendt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 15:22   #113
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hun kraftige (mulig jeg overvurderer omgivelsene, men jeg bruker iallefall ikke negative betegnelser som "feit" eller "spikertynn" etc. om andre, og håper at andre gjør det samme) med brillene.

Når det gjelder personlighet har jeg ingen anelse om hva folk tenker om meg. Jeg kan nok framstå som en taus grå mus i hjørnet i en sammenheng, og selvsikker og pratsom i andre sammenhenger. Det kommer an på hvor trygg jeg føler meg.

Gammel 14-08-09, 15:24   #114
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Rødvin, ja, men jeg må nok av og til døyves med salt og sukker. Og hjemmebrendt.

Av og til som en åpnet rødvin som har stått et par dager?

Gammel 14-08-09, 15:29   #115
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Hun kraftige (mulig jeg overvurderer omgivelsene, men jeg bruker iallefall ikke negative betegnelser som "feit" eller "spikertynn" etc. om andre, og håper at andre gjør det samme) med brillene.

Jeg tror du overvurderer omgivelsene.

Gammel 14-08-09, 15:35   #116
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Jeg tror du overvurderer omgivelsene.

Eller kanskje du undervurderer.

Gammel 14-08-09, 15:37   #117
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Eller kanskje du undervurderer.

Næh, jeg har blitt kalt feit så mange ganger av fremmede folk at jeg definitivt ikke undervurderer.

Gammel 14-08-09, 15:48   #118
Left
Passiv

Standard

Hun feite, ja hun der som tror hun er så ung, og som alltid fjaser.

Tidligere ble jeg ansett av fremmede for å være arrogant, men de som kjenner meg er ikke enig. Heldigvis.

Sist redigert av Left : 14-08-09 kl 21:11.
  Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 15:53   #119
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er hun blonde, høye og tynne. Schikkelig bimbo, lissom.

Og akkurat det er litt festlig, for jeg er så langt fra noen bimbo det går ann å komme, og jeg har hørt det ganske mange ganger; "Hehe, før jeg ble kjent med deg, så må jeg innrømme at jeg trodde du var litt .. ehh .. blond".
Altså: Får i ulveklær.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-08-09, 16:45   #120
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Tror jeg er hun mørke, som alltid smiler og er hyggelig.
(de skulle bare visst hva jeg tenker av slett-ikke-hyggelige-tanker om dem )
Og så vet jeg at alle synes jeg er rolig, tar alt med fatning på en måte.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:21.