Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Jeg har vært borte og er tilbake

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-09, 21:25   #61
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg har vært borte og er tilbake

Hei!

Gammel 16-08-09, 07:27   #62
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

Hei!

Hei!

De der frosne kyllingfiletene finnes der ute. Essensen i tråden var i hvertfall: Pakk frosne fileter i ovnet på 180/200 grader, stek dem til de er ferdig (wow!).

Og de blir kjempesaftige.

Gammel 16-08-09, 07:29   #63
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Godt du er tilbake! Jeg mener, vi skal jo dele fremtiden sammen så da er det jammen godt å få ta del av livet ditt nå også.

Jeg gleder meg både til framtid og nåtid. Jeg tror du er den beste dama i verden. :sukker henført:

Jeg lover å holde meg til menn til du er ledig.

Gammel 16-08-09, 12:17   #64
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har Pelen og Kirsebær noe på gang?

Og så må jeg få si at sånne oppskrifter hvor det står "stek til ferdig" er en hån mot oss som er challenged på kjøkkenet.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 13:41   #65
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Og så må jeg få si at sånne oppskrifter hvor det står "stek til ferdig" er en hån mot oss som er challenged på kjøkkenet.

Du er jo både litt for ung og litt for mye fotballsupporter til at du og jeg noen gang skal kunne dele livet med hverandre.

Veldig enig med deg i forhold til "stek til ferdig" og også "Så tar du oppi litt ett-eller-annet" Litt?!

Og om man er smart nok til å spørre, "Øhy! Hvor mye er litt da?" Så kan du banne på at svaret er "Bare en dæsj, liksom"

Gammel 16-08-09, 14:09   #66
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Du er tilbake!

Gammel 16-08-09, 14:24   #67
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Juhuu der var du igjen!

Gammel 16-08-09, 20:43   #68
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg gleder meg både til framtid og nåtid. Jeg tror du er den beste dama i verden. :sukker henført:

Jeg lover å holde meg til menn til du er ledig.

Godt å høre Kirsebær!

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jepp! Det kan jo ta tid da, jeg har jo en "gammel" (men meget fresh) mann så statistisk sett så tar han kvelden før meg.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:39.