Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Favorittfilm fra 80-tallet?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-08-09, 18:57   #21
Frøydis
stoffavhengig

Frøydis sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Favorittfilm fra 80-tallet?

Er så mange, jeg klarer ikke velge.

Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 18:59   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Back to the future!! Ingen over, ingen ved siden!

Ja, og så Gremlins. Og mange flere, egentlig, men BTTF-trilogien er helt rå.

Gammel 16-08-09, 19:06   #23
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Coctail, Top gun, Dirty Dancing, Karate Kid, 1 og 2, Outsiders, Girls just wanna have fun.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 19:08   #24
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neverending story , jeg var dypt forelsket i hovedpersonen. Hvem nå enn han er.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 19:16   #25
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg også, han var jo bare helt utrolig skjønn.

Gammel 16-08-09, 19:17   #26
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Girls just wanna have fun, Stand by me, Dirty dancing, Dead poets society. Sikkert flere også.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 19:18   #27
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Dirty Dancing, ingen over, ingen ved siden av....

Gammel 16-08-09, 19:20   #28
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Krem, her.

Breakfastclub, Top Gun, Coctail, Girls just wanna have fun (het den det tro?), Heathers, Dirty dancing og Lost boys er de første jeg kommer på...

Med unntak av GJWHF (som jeg aldri har sett) og Top Gun (som jeg har sett, men ikke har noe spesielt forhold til) er denne lista temmelig nær den jeg ville ramset opp.

Gammel 16-08-09, 19:21   #29
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Jeg også, han var jo bare helt utrolig skjønn.

Åh, ja. Noah Hathaway som Atreyu.

Gammel 16-08-09, 19:25   #30
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

TopGun og Fame.
Og Dirty dancing.

"I'm gonna live for ever, I'm gonna learn how to fly - high!"

Gammel 16-08-09, 19:38   #31
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
kalufs er populærkalufs er populærkalufs er populærkalufs er populær
Standard

Back to the future filmene er fantasiske! Neverending story likte jeg nok bedre som bok. Kan det være fordi jeg så filmen(e) dubbet på svensk? En setning sitter fast enn idag:
-Min son på en häst? Hur kan han det?

kalufs er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 19:43   #32
Snippa
Jo flere jo bedre...

Snippa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

På 80-tallet var det The outsiders, Breakfast Club, St Elmos fire og Karate Kid filmene, tror jeg. Cry freedom gjorde helt klart mest inntrykk på meg og -jeg husker jeg syntes den var utrolig bra og en viktig film.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 19:43   #33
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hva med Terminator? Og Stand by Me tror jeg at jeg har sett 100 ganger.

Gammel 16-08-09, 19:44   #34
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

The outsiders ja! Jeg leste boka først og så filmen etterpå, og ble helt frelst!

Gammel 16-08-09, 19:45   #35
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Standard

The Outsiders tror jeg ikke jeg har sett? Hmm

Gammel 16-08-09, 19:45   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Hva med Terminator?

Jeg er besatt av Terminatorfilmene, men den første er den kjedeligste synes jeg. Altså, det er jo banning i kirka å si at en Terminatorfilm er kjedelig, men jeg liker bedre de neste, og liker aller, aller best serien (Sarah Connor chronicles).

Gammel 16-08-09, 19:46   #37
kalufs
kall om benen

kalufs sin avatar

Standard

Terminator 2 er best syns jeg!

Gammel 16-08-09, 19:57   #38
Sola

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg husker veldig godt jeg skulle overnatte hos mine tremenninger, og storebroren der var noen år eldre enn meg og min jevnaldrende tremenning. Han satt på Terminator 1 og jeg tror aldri jeg har vært så redd i hele mitt liv før. Deilig redd!

Gammel 16-08-09, 19:58   #39
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svarer før jeg leser igjennom tråden.

Corey Haim og "Den store førerprøven" så jeg et utall ganger på åttitallet. "Can´t buy me love" var også populær. "California Man" med Sean Astin var også godt likt. Og "Cry Baby" med Johnny Depp. De to siste bikket vel over på nittitallet.

Om jeg hadde liker filmene like godt i dag er en annen sak.

Sist redigert av Irma : 16-08-09 kl 20:04.
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-08-09, 19:58   #40
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Må jeg velge bare én? Hmm. Dirty dancing.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:59.