|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Fortynnet
|
Den beste sykkelhjelmen for barn?Sjuåringen har en Bell sykkelhjelm av veldig vanlig type. Jeg syns ikke den sitter godt på ham, hele pannen er bar, og for å sitte ordentlig på må den være så stram at den er ubehagelig. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste sykkelhjelmen for barn?Vi kjøpte også Bell sin hjelm og synes heller ikke den satt godt på hodet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Den beste sykkelhjelmen for barn?Etto?
|
|
|
#5 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Sv: Den beste sykkelhjelmen for barn?Vi har Limar, både barn og voksen, og er godt fornøyde med dem.
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Sv: Den beste sykkelhjelmen for barn?Glitterbarnet har en etto som vi kan sette helt frem i øyenbrynene, og stramme den bak etterpå. Den sitter veldig godt syns jeg, og Glitterbarnet greier å håndtere den selv.
|
|
|
#7 |
|
Kor e alle helter hen?
Medlem siden: May 2007
Hvor: midt i bakken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Den beste sykkelhjelmen for barn?Jentene mine har Bell begge to men de har veldig runde hoder. Vi slet veldig med å finne hjelm som var bred nok til 8 åringen. Hun har nå en voksen hjelm men den sitter godt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Fortynnet
|
Sv: Den beste sykkelhjelmen for barn?Takk for svar! Vi endte opp med en Bell, men en annen type som satt mye bedre på. Den hadde også veldig god polstring inni, som kunne byttes ut med tynnere etterhvert som hodet vokser. |
|
|
|
![]() |
|
|