|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
Se resultatene: Syns du bøker i stua er pent? | |||
Fint, liker å lese |
![]() ![]() ![]() ![]() |
202 | 80,80% |
Fint, liker ikke å lese |
1 | 0,40% |
Stygt, liker å lese |
38 | 15,20% |
Stygt, liker ikke å lese |
2 | 0,80% |
Annet |
7 | 2,80% |
Deltakere: 250. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#21 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Det kommer an på stilen. Vi har ingen bøker i stuen, alle er plassert i Billy-hyller i kjellerstuen. Men bøker kan godt være fint, så lenge de ikke er fulle av støv og står ryddig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
awesom
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Det passer overhode ikke inn i min stue. Mine bøker ligger fremdeles i pappesker etter flytten (i november
![]() |
#24 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg er også en ivrig leser, forresten.
![]() |
#25 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Bøker er kjempefint i stua. En stue uten bøker mangler noe for meg. Jeg har masse bøker i stua, ikke bare i bokhyllene, men også på diverse bord rundtomkring. Elsker å lese.
![]() |
#26 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Bøker i stua er fint. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Kan noen flytte en stemme fra Stygt, liker ikke å lese til Stygt, liker å lese. Jeg bommet litt ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Passiv
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg lurer alltid når jeg kommer et sted der det ikke er bøker fremme. Jeg synes bøker godt kan bo i stua (det gjør våre), og jeg liker å lese. |
![]() |
![]() |
#30 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Har bøker i stua, og i Billy-bokhylla med glassdører på synes jeg de gjør seg og er fine. Det eneste jeg ikke liker er den ene delen på 40 cm som er viet til DVDer. Jaja.
![]() |
#31 |
Keep calm and trot on
Hvor: Oslo
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg syns ikke det er fint, men har det fordet, for hvor ellers skal jeg ha det, liksom? Men jeg elsker å lese, da.
![]() |
#33 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg er glad i bøker, så jeg synes det er fint. Men, det kommer litt an på bøkene. Glorete kiosklitteratur er sjelden pent i hyllene.
![]() |
![]() |
#34 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?
Oppdrag utført!
![]() |
#35 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg elsker å omgi meg med bøker, så her er det bøker overalt, også i stuen.
![]() |
#36 |
Etylbarbital
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg synes hverken det er fint eller stygt. Det er lunt med bøker i stuen, men det gir veldige dårlige lysforhold hvis man har lyst til å ta bra bilder innendørs.
![]() |
#37 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Jeg synes dette blir litt teit, det blir å overdrive altså. Noen har eget bibliotek i kjelleren feks, bøker MÅ ikke på død og liv stå midt i stua. Jeg har vært i mange koselige stuer uten bøker jeg, synes det er litt merkelig å skulle mene hele huset er "jalla" fordi det ikke er bøker der. Folk kan jo lese seg ihjel selv om det ikke er bøker i stua eller noe særlig med bøker i huset? Faktisk har jeg vært i flere hus med fullt av bøker i stua som jeg har syntes var direkte stygt, det må være pent og passe inn i interiøret om jeg skal ha bøker stående i stua.
![]() |
#38 |
Bokglad
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Fint såklart! Elsker å lese
![]() |
#39 |
Leser
|
![]() Sv: Avsporing: Er bøker i stua fint eller stygt?Jeg elsker å lese, men interiørmessig så er ikke bøker noe må-ha. Bøker skaper etter min mening en veldig spesiell stil, "lun" som Veronal sier. Vi har bøker i stuen nå, men tidligere hadde vi ingen. Begge deler er helt greit. Hvis man liker bilder på veggen synes jeg ofte at bøkene "stjeler" oppmerksomheten, det blir fort massivt.
![]() |
#40 |
Keep calm and trot on
Hvor: Oslo
Det er vel der noe av problemet ligger for meg, jeg kjøper bøker i paperback pga prisen, er en boksjuske, så de er lefsete og fæle, og er i tillegg håpløst uorganisert, så de er liksom alltid litt slengt inn i hylla, det ser ikke bra ut. (når det er sagt, syns jeg ikke det er sååå pent med hardcover i hyllene heller, da)
![]() |
|
|