Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor kjøper du barnesko?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-09, 21:27   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor kjøper du barnesko?

Jeg synes ofte at utvalget i barnesko er så skrekkelig dårlig. Hver butikk har jo bare noen få par. Her inne ser det ut til at dere bestemmer dere for hvilken sko dere skal kjøpe (særlig vintersko), og så finner dere dem.

Hvordan går dere frem? Går dere fra butikk til butikk til dere finner den skoen dere vil ha?

Vi pleier å dra til butikker vi vet har brukbart utvalg, og så velger vi en av de som passer til ungene. Men da er det ikke snakk om store utvalget for hver av dem (den ene av ungene har brede og den andre smale føtter).

Gammel 21-08-09, 21:31   #2
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor kjøper du barnesko?

Vi har vanligvis en viss idé om hvilke sko vi vil ha, og så er det å gå fra butikk til butikk og håpe at de har dem inne. Som oftest holder det i verste fall å gå innom en av hver kjede, siden ekspeditørene vanligvis ringer rundt til de andre butikkene i samme kjede i nærheten og hører om de har riktig størrelse inne.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 21:34   #3
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Den lokale skobutikken, de har Geox og et par andre merker vi liker godt.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 21:35   #4
apan
I mål

apan sin avatar

Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stort sett den lokale eller den som er nesten like lokal. Begge med godt utvalg. S sin fot passer alle typer sko. Jeg har iallfall aldri funnet noen han ikke passer i, så vi velger type etter lommebok og smak og ber om riktig størrelse og det er det.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 22:07   #5
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Kjøper mye i London men her i Oslo så kjøper vi alltid sko i den butikken i Sannergata (på hjørnet ved Ringnes Park). Synes de har godt utvalg av barnesko og god hjelp får man der også.

Gammel 21-08-09, 22:09   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøper noe på Agnar Hagen, noe på XXL, noe på nett (da vet jeg at merket passer til foten, og gjør det ikke det likevel, kan jeg returnere de), ellers EuroSko el.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 22:09   #7
daffy
Bør lage seg en tittel selv

daffy sin avatar

Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sannergata skotøimagasin er veldig gode på barnesko syns jeg. Godt utvalg, dyktig personale, fair priset og så har de lojalitetskort på barnesko slik at man får 20 prosent på de tredjet paret du kjøper, halv pris på det 5 paret eller hvordan det nå var.

Det blir jo noen sko i året hvis man har et par to, tre barn å handle til.

daffy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 22:12   #8
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poenget er at jeg har vært og sett på viking sine nettsider. Der har de masse flotte modeller i et stort spekter av farger. Tid er en ekstremt knapp ressurs for meg, så jeg har ikke tid til å gå innom mange butikker med ungene på slep (og en knert som blir litt mer aggressiv for hver butikkdør vi åpner). Hvordan vet jeg om en butikk som har stort utvalg i Viking vintersko?

Snuppa får dress i arvegunstig farge, og bør få kul farge på skoene sine i hvert fall.

Gammel 21-08-09, 22:13   #9
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går ofte på eurosko på Trondheim Torg, der har de ikke så verst utvalg. Og de er hjelpsomme nok til å ta kontakt med andre butikker i samme kjede hvis størrelsen mangler. Alternativt går jeg på Ecco-butikken. Jeg har sjelden problemer med å finne det jeg vil ha.

Gammel 21-08-09, 22:14   #10
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Poenget er at jeg har vært og sett på viking sine nettsider. Der har de masse flotte modeller i et stort spekter av farger. Tid er en ekstremt knapp ressurs for meg, så jeg har ikke tid til å gå innom mange butikker med ungene på slep (og en knert som blir litt mer aggressiv for hver butikkdør vi åpner). Hvordan vet jeg om en butikk som har stort utvalg i Viking vintersko?

Snuppa får dress i arvegunstig farge, og bør få kul farge på skoene sine i hvert fall.

Det slår meg at jeg ofte rekogniserer litt før jeg tar med ungene uansett hva det er vi skal ha. Så slipper jeg å dra i butikker med dem på slep og det tar halve tiden, de blir jo bare sure og tverre av det.

Gammel 21-08-09, 22:15   #11
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker å dra til en liten skobutikk ikke langt fra oss. (når det kommer til vintersko). I år vurderer jeg å kjøpe fra brandos - rett og slett fordi jeg vet hvilket merke jeg skal ha - og hvordan denne er til storebror.

Gammel 21-08-09, 22:16   #12
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får dem servert av min mor eller svigermor. Veldig greit, i grunnen. De er helt råe på å kjøpe sko på salg og tenke langsiktig. Fjorårets vintersko var innkjøpt for 3 år siden.

Gammel 21-08-09, 22:21   #13
Gurine
Nybegynner

Medlem siden: Mar 2009
Gurine har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi kjøper på barneavdelingen på Grensen Skotøimagasin. Med tvillinger som bruker str 20 og vi helst vil ha forskjellige sko trenger vi en butikk med mange ulike merker, og det har de der.

Gurine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 22:24   #14
LilleRosin
Muligens verdt å vente på

LilleRosin sin avatar

Blogginnlegg: 7
LilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleRosin har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Hvordan vet jeg om en butikk som har stort utvalg i Viking vintersko?

Kanskje du kan kontakte Viking?

Gammel 21-08-09, 22:28   #15
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skoby, Skoringen eller Eurosko.

Gammel 21-08-09, 22:28   #16
Molly

Molly sin avatar

Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sannergaten Skotøymagasin er min favorittbutikk når jeg skal handle sko til barna. Flinke damer og godt utvalg.

Gammel 21-08-09, 22:29   #17
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Standard

Sannergaten høres ut som et godt alternativ (de trenger jo ikke vintersko riktig ennå, heldigvis).

Vi får ta det en lørdag og kombinere det med pizza på Villa Paradiso.

Gammel 21-08-09, 22:40   #18
Ema

Ema sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

I år bestiller jeg vinterskoene på Brandos, enkelt og greit.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 23:57   #19
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg finnes ikke trofast til én butikk, men shopper rundt, skobutikker, sportsbutikker eller nettbutikker.

Gammel 21-08-09, 23:58   #20
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Helt på siden: Når kommer vinterskoene i butikken?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.