Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spinoff: Hvilken kjendis ligner du på?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-09, 16:04   #41
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Hvilken kjendis ligner du på?

Pelen;

Jeg synes du ligner på denne damen her (og har fortalt deg det før):

http://www.imdb.com/name/nm0005256/

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 16:22   #42
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Jeg har fått høre at jeg ligner litt på Claire Danes i Romeo + Juliet:

Gammel 22-08-09, 16:25   #43
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Haley Joel Osment, har jeg hørt. Som han så ut da han spilte i den der sippefilmen fra Las Vegas, og var kanskje tolv år gammel.

shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 16:38   #44
Strutsen
TittelTøs

Strutsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Blogginnlegg: 40
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Har hørt at jeg ligner denne dama; Liv Grete Skjelbreid Poirèe. (Ikke like sporty, dessverre. )

Gammel 22-08-09, 16:45   #45
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 16:59   #46
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Siw Anita Andersen... ja, kjæresten til Karl i Mot i Brøstet.
Nå har jeg klippet håret, så nå ligner jeg ikke lenger. Eller, har vel kanskje et snev av månefjes fremdeles, men en ny klipp kamuflerer det bedre. Kanskje jeg skal sende Siw Anita en mms av meg selv og tipse om en mer vellykket hårfrisyre.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 17:23   #47
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det synes jeg du skulle gjøre Nelly

Gammel 22-08-09, 17:23   #48
Mani
Helt vanlig

Blogginnlegg: 1
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Selv sliter jeg med å svare her. Da jeg var yngre ville jeg svart Benedicte Adrian, men ikke nå lengre tror jeg.

Gammel 22-08-09, 17:25   #49
Smash
Impulsiv innimellom

Smash sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Blogginnlegg: 3
Smash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smartSmash imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fått flere kommentarer på at jeg er lik Bjørk. Og vi er ganske like, hun kunne vært storesøstra mi.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg bjork.jpg (7,1 KB, 2 visninger)
Gammel 22-08-09, 17:35   #50
Left
Passiv

Standard

Jeg viser til avataren min.

Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 17:48   #51
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Dattera til ei venninne satt på venterommet til legen sammen med mora. Mora las Se og Hør. Da sa dattera: Se, der er mamman til XXX", og pekte på et bilde av Mira Craig. Det var vel helst ansiktet da, og ikke puppene hun tenkte på...

Gammel 22-08-09, 18:19   #52
Bærekraftig
Gro

Bærekraftig sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

I mine yngre dager fikk jeg ofte høre at jeg lignet:

Nå får jeg ofte høre at jeg ligner:

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 18:52   #53
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

DM sier Many Moore.

Nåja, sier jeg.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 19:02   #54
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Jeg har ikke peiling.
Da jeg var liten lignet jeg Lisa i Barna i Bakkebygrenda.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 19:06   #55
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du ligner litt på søskenbarnet mitt, men hun er ikke kjendis. :se FB:

Gammel 22-08-09, 19:09   #56
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Siw Anita Andersen... ja, kjæresten til Karl i Mot i Brøstet.
Nå har jeg klippet håret, så nå ligner jeg ikke lenger. Eller, har vel kanskje et snev av månefjes fremdeles, men en ny klipp kamuflerer det bedre. Kanskje jeg skal sende Siw Anita en mms av meg selv og tipse om en mer vellykket hårfrisyre.

Hæh? Hun med det trillrunde ansiktet? Nææsj, du har ikke snev av månefjes og du er virkelig ikke lik henne. Ellers kan jeg ikke komme på hvem du ligner på i farten. Men du er veldig søt!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 19:12   #57
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg fikk telefonoppringing en gang: Se på TV! Se på TV!! Dobbeltgjengeren din!

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 19:16   #58
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er ikka akkurat ulik Barbare Steisand, det er nesa og håret.

Gammel 22-08-09, 19:25   #59
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Du ligner litt på søskenbarnet mitt, men hun er ikke kjendis. :se FB:

Jeg?

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 19:26   #60
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Jeg?

Japp. se prikk.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49.