|
|||||||
| Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Princess Skids and Scars
|
PhotoshopJeg er photoshopnovise og skjønner ingen ting. Jeg har lastet ned programmet, men jeg finner ikke noe særlig med redigeringsmuligheter. Eneste jeg finner er "auto color", "auto levels", "auto contrast" og "sharpen". Er dette all the buzz? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
lurer
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Her og der
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PhotoshopHvilken versjon har du?
|
|
|
|
#3 |
|
Off the map.
|
Sv: PhotoshopPhotoshop er MYE mer enn det, men det er ikke så 'opp i dagen' som i mange andre program. Det er beregnet til bruk av profesjonelle, for deg og meg finnes det f.eks. Photoshop Elements som har flere hurtigkommandoer eller Paint Shop Pro fra Corel.
|
|
|
#4 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PhotoshopGoogle 'Photoshop tutorials for beginners', så kan du velge og vrake.
|
|
|
#6 |
|
maler
|
Sv: PhotoshopPhotoshop må du lære deg hvis du vil bruke det. Det er ikke opp i dagen hvordan alt gjøres, selv om jeg synes det er et veldig greit program og har brukt det i mange år. Og hver gang jeg får ny versjon blir jeg litt småforvirret fordi de har flyttet de funksjonene jeg bruker mest.
|
|
|
#7 |
|
Princess Skids and Scars
|
Sv: Photoshop
|
|
|
|