|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Kan dere hjelpe meg å finne en ammevennlig kjole?Som vanlig har jeg utsatt det sedvanlige what-to-wear-problemet til siste stund, og nå er det kun dager igjen til Mims bryllup. I tillegg til generell pyntevegring må jeg denne gangen ta hensyn til at jeg ammer. Og nei, det er slett ikke lett å finne tid og energi til shopping med en baby som helst vil ha mat annenhver time. |
|
|
|
#2 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan dere hjelpe meg å finne en ammevennlig kjole?Min søster kjøpte noe sånt på Noa Noa (mener jeg).
|
|
|
#4 |
|
Nytt år, nye muligheter
|
Sv: Kan dere hjelpe meg å finne en ammevennlig kjole?Hvilken størrelse bruker du? Jeg har en kjole jeg brukte i bryllup i fjor da lillesøster var et par måneder. Den er champagnefarget, ganske lang, har et paljettbånd under bysten og har spaghettistropper med hekter som gjør den enkel å amme med. (Er en ammekjole.) Jeg tror den er str. 38, men mener at den er mer en str. 40.
|
|
|
#5 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Kan dere hjelpe meg å finne en ammevennlig kjole?Boob ammekjole med tilbehør?
|
|
|
#7 |
|
sporadisk
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan dere hjelpe meg å finne en ammevennlig kjole?En utringet kjole. Uansett hva det er. Så har du på deg et sjal som skjuler litt under amming. Ellers kan man jo bruke todelt. Jeg velger todelt eller utringet kjole i selskap når jeg ammer.
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Kan dere hjelpe meg å finne en ammevennlig kjole?Takk for gode innspill. |
|
![]() |
|
|