|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
I endring
|
Tursekk og sko til 5-åringFikk i dag beskjed om at 5åringen har fått plass i utegruppen i barnehagen, det vil si at han skal ut på tur hver dag og trenger dermed en god sekk og noen gode sko. Har dere noe å annbefale?
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tursekk og sko til 5-åringVi har veldig god erfaring med Bergans sekker. Lett gode sekker med god passform. Finnes helt ned til 12 liter. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
maler
|
Sv: Tursekk og sko til 5-åringSekk - bergans junior er bra, de fleste barna i vår barnehage (også utegruppe) har den.
|
|
|
#5 |
|
Viser tenner
|
Sv: Tursekk og sko til 5-åringSnuppa er fem år og har Bergans 12-liter-sekk. Den er lett og sitter fint på ryggen. På beina har hun nå gore tex joggesko fra Viking, men om litt byttes de ut med høyere gore tex fra Ecco. Da er hun rustet til tur!
|
|
|
#6 |
|
I endring
|
Sv: Tursekk og sko til 5-åringDa får vi avgårde å se på berganssekk i morgen.
|
|
|
#8 |
|
Viser tenner
|
Sv: Tursekk og sko til 5-åring
Jeg har, i 12 år, brukt viking på mine unger, og har bare positive erfaringer, så den skjønner jeg ikke ...
|
|
|
#9 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tursekk og sko til 5-åring5 åringen vår har også Bergans, og den sitter veldig bra på ryggen hennes. Da den ble veldig møkkete på tur, hev jeg den i vaskemaskinen med Milo og den ble fin som ny. Så dette er en sekk av god kvalitet. Er på 3 året med samme sekken og den finnes ikke slitt |
|
|
|
|
|
#11 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tursekk og sko til 5-åringMinstemann har sekk fra Norheim, og den er enklere å kneppe opp selv enn Bergans. Nesten alle som har Bergans på min avdeling må ha hjelp til å få opp klipsene.
|
|
|
#12 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Tursekk og sko til 5-åringFaren kjøpte goretexsko fra timberland til vesla nå, halvhøye og ligner litt på fjellsko. Tidligere har jeg synest at timberland er tunge og stive, slik jeg også synest om viking sine, men disse fungerer faktisk helt ok.
|
|
|
|
#14 |
|
maler
|
Hva slags dårlige erfaringer? Jeg har bare prøvd viking denne sesongen og har vært fornøyd med dem i og for seg, men ikke prøvd viking på vinterføre.
|
|
|
#15 |
|
I endring
|
Sv: Tursekk og sko til 5-åringEndte opp med Nordheim fjellstøvel og Nordheim Odin sekk
|
![]() |
|
|