|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Bilstol for flere størrelserMin mor har 5 barnebarn i alderen 1,5 til 6 år (2 av dem er altså mine). Hun har flyttet lenger unna meg og brodern og vil tidvis trenge å frakte barna i bil. Som regel vil det være snakk om to barn av gangen. Mine er snart 2 og 4,5 år. Broderns tvillinger er 1,5.
|
|
|
|
#2 |
|
trøtt
|
Sv: Bilstol for flere størrelserTwo Way Elite passer vel til de fleste av dem? Bestemoren til våre barn har et sånt sete, som både kan brukes bakovervendt av små og store (0-25 kg) samt forovervendt og til og med som beltestol (selv om det nok ikke er optimalt). Tror man kan få det til ok pris også.
|
|
|
#3 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bilstol for flere størrelserTWE går fint til 1,5åringer om det er reservestol. Synes faktist vår 2åring sitter helt perfekt i det. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Bilstol for flere størrelserVi hadde TWE til Poden fra han vokste ut av babystolen til han ble satt i beltestol da han nærmet seg 4. Vi var greit fornøyd med stolen i og med at vi store deler av tida ikke hadde egen bil og måtte flytte den mellom biler og den var lett å ta ut/sette inn. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bilstol for flere størrelser
Takk. Dette er et ekstra viktig poeng siden dette ikke skal stå permanent i mammas bil. (Antar at hun ikke vil kjøre rundt med et barnesete i bilen hele tiden.)
|
|
|
|
#6 |
|
geskjeftig
|
Sv: Bilstol for flere størrelserVår tass (10 mnd.) sitter supert i dette setet, han gikk rett over på dette fra babysete.
|
![]() |
|
|