Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Nøstebarn

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-09, 23:37   #1
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Nøstebarn

Siden nøstebarn skal øke prisene så bør jeg kansje bestille litt til mine små i naturbarnehage og utegruppe. Og når vi i tillegg er aktive folkehjelpere begge to vil det bli en del uteaktiviteter i løpet av vinteren på de små også.

Men hva er det verdt å bruke pengene på? Bare ullribb sett eller er det andre ting også?

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 00:12   #2
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nøstebarn

Pysjer?
Bruker også de tynnere, stripete longsene med tilhørende genser når det ikke er så kaldt at ullribben brukes.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 00:14   #3
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

De tynne longsene tåler de kryping eller er de mer berekna på de litt større ungene?

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 00:15   #4
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Ullfleecen er bra!

Gammel 30-08-09, 00:15   #5
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Ullfleecen.
Skulle jeg bare fått bestilt ett produkt fra Nøstebarn så hadde det blitt ullfleece.
Den er så utrolig deilig. Superlett og myk, og ikke minst varm og god.
Vi har hatt dette i tre vintre nå og har allerede lageret klart for denne vinteren.
Heldress med lue til, eller todelt. Jeg hadde ikke klart meg uten. Kjøper mye heller dette enn ullribben.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 00:16   #6
Hannah
tankefull

Hannah sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 111
Hannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt liktHannah er virkelig godt likt
Standard

De tynne longsene har tålt kryping her iallefall.

Hannah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 00:17   #7
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

De tynne longsene tåler de kryping eller er de mer berekna på de litt større ungene?

Jeg synes de tåler lite... Har sluttet å kjøpe longs fra Nøstebarn, kjøper ulltrøyer med kort erm, ullribbukser & gensere, ullfleece og soveskinn derfra (kjøper ikke sistnevnte så ofte, men vesla må ha et til nå). Ja, også bodies.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 00:24   #8
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg ville ha kjøpt ullribb-bukse (de holder enormt lenge!), ullfleece-jakke og ullfleece-lue, pluss en hals til hver av ungene som et minimum. Og så ville jeg ha supplert med ull fra andre billigere produsenter. Jeg har rett og slett ikke råd til å ha Nøstebarn som innerste lag ull (men har gjort noen kupp på salg da). Men som mellomlag er det genialt!

Gammel 30-08-09, 00:25   #9
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frøy, her.

Har bare brukt dem til ei som går, men de tåler nok mindre en ribben, ja.

Fleecen er også deilig, men jeg synes den er litt fluffy under dressen...
Ribben er tightere, liksom.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:44.