|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?Jeg synes det var veldig stilig. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Fola Blakken
|
Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?Ja, takk.
|
|
|
|
#23 |
|
Pauset
|
Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?
Jeg vet ikke om han har blitt kritisert eller ikke. *følgerikkemed* Men jeg syntes ikke bildet lignet veldig på Lisa Fjeldstad, som hun ser ut nå. At maleren er kjent er jeg ikke så opptatt av egentlig, jeg kjenner ikke til han. Jeg ville uansett blitt skuffa om jeg så 20 år eldre ut, om noen hadde malt meg. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?
Han fikk veldig mye krtikk i forbindelse med portrettene av Kong Harald og Dronning Sonja.
Jeg syns ikke hun ser eldre ut på bildet og jeg ser godt at det er LIse Fjellstad, men som du sier, portretter er også kunst, og malerens tolkning.
|
|
|
#25 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?Nei, jeg vil at man skal male meg slik at jeg ser ut som en modellvakker versjon av meg selv.
|
|
|
#27 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?JA!
|
|
|
#28 |
|
Tøff i frakk
Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?Jeg har sansen for Gullvågs portretter, og han kunne gjerne fått male meg.
|
|
|
#29 |
|
Tøff i frakk
Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?Polyanna, du kan jo går for hvemdetnåvar som malte portretter av Rimi-Hagen og hun Mille-Marie.
|
|
|
#31 |
|
Passiv
|
Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?Jeg ville elsket det om han ville portrettere meg. |
|
|
|
#32 |
|
Med & uten trylleformel.
|
Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?Typisk Håkon Gullvåg. Hadde ikke vært meg imot å bli portrettert av ham, selv om jeg syns han kan være en smule dramatisk i tolkningene sine.
|
|
![]() |
|
|