Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-08-09, 19:44   #21
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ville dere satt pris på å bli portrettert på denne måten?

Jeg synes det var veldig stilig.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 19:51   #22
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, takk.

Gammel 30-08-09, 20:27   #23
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Ja, virkelig! Jeg syns portrettene hans har en dybde og personlighet man aldri ser i andre portretter, og jeg skjønner ikke helt all kritikken av ham.

Jeg vet ikke om han har blitt kritisert eller ikke. *følgerikkemed* Men jeg syntes ikke bildet lignet veldig på Lisa Fjeldstad, som hun ser ut nå. At maleren er kjent er jeg ikke så opptatt av egentlig, jeg kjenner ikke til han. Jeg ville uansett blitt skuffa om jeg så 20 år eldre ut, om noen hadde malt meg.

Men portretter er vel kunst det også, og da man vel fri til å gjøre hva man vil.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-09, 20:43   #24
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg vet ikke om han har blitt kritisert eller ikke. *følgerikkemed*

Han fikk veldig mye krtikk i forbindelse med portrettene av Kong Harald og Dronning Sonja.

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Men jeg syntes ikke bildet lignet veldig på Lisa Fjeldstad, som hun ser ut nå. At maleren er kjent er jeg ikke så opptatt av egentlig, jeg kjenner ikke til han. Jeg ville uansett blitt skuffa om jeg så 20 år eldre ut, om noen hadde malt meg.

Men portretter er vel kunst det også, og da man vel fri til å gjøre hva man vil.

Jeg syns ikke hun ser eldre ut på bildet og jeg ser godt at det er LIse Fjellstad, men som du sier, portretter er også kunst, og malerens tolkning.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 13:29   #25
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, jeg vil at man skal male meg slik at jeg ser ut som en modellvakker versjon av meg selv.

Gammel 01-09-09, 13:29   #26
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 01-09-09, 16:50   #27
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
scilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt liktscilla er virkelig godt likt
Standard

JA! Jeg synes portrettene hans er fantastiske. Han har en helt særegen "strek" og måte og tolke sine modeller på. Jeg liker at kunst ikke nødvendigvis trenger å være så "pent" - det blir mye mer spennende da, synes jeg.

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 16:52   #28
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har sansen for Gullvågs portretter, og han kunne gjerne fått male meg.

Gammel 01-09-09, 16:53   #29
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Polyanna, du kan jo går for hvemdetnåvar som malte portretter av Rimi-Hagen og hun Mille-Marie.

Gammel 01-09-09, 17:01   #30
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Gammel 01-09-09, 18:00   #31
Skvetten
Passiv

Standard

Jeg ville elsket det om han ville portrettere meg.

Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 23:27   #32
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Typisk Håkon Gullvåg. Hadde ikke vært meg imot å bli portrettert av ham, selv om jeg syns han kan være en smule dramatisk i tolkningene sine.
På veggen i mitt hjem ville jeg hatt noe mykere og mer diskret i et selvportrett. Kanskje fordi det er mer slik jeg er. Lisa Fjeldstad er jo et rivjern, nydelig dame.

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:47.