|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Likte du å gå gravid? | |||
JA! |
![]() ![]() ![]() ![]() |
101 | 39,15% |
Greit nok det ja. |
40 | 15,50% |
Tja, likte og likte... |
34 | 13,18% |
NEI! |
59 | 22,87% |
Njaei...vet ikke helt |
18 | 6,98% |
Dustepoll! |
6 | 2,33% |
Deltakere: 258. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Nei, eg likte det ikkje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
kamerat
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Jeg likte det godt, i grunnen. Jeg hadde ikke de helt store plagene, syntes jeg kledde det og var litt forbløffet over hvor magisk og rørende jeg syntes det var. Uten at jeg ble helt Polyanna-i-første-graviditet (som jeg også husker godt).
![]() |
#103 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?
Jeg er veldig glad jeg ikke husker deg fra SM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Nope, det var ikke noe for meg. Jeg likte tanken på hva som skulle komme etterpå, men opplevde det ikke som noe positivt underveis. Kvalm, uggen, bekkenløsning, konstante gallestensanfall, følelsen av å være stappa, ikke ligge på magen, opp å tisse, halsbrann.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Lysende norsk flaskekoker
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Nei. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Jeg har likt godt å være gravid, selv med alle små eller store plager. Eneste var de siste 2 månedene av tvillingsvangerskapet. Det var TUNGT. Siste 3 uker var helt pyton. Mageskinnet verka, og jeg måtte sove sittende for å få puste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Jeg har to fullgåtte svangerskap bak meg, og for å si det enkelt, men alikevel veldig beskrivende, så er vel det de 18 beste månedene av mitt liv.
![]() |
#109 |
Melkeku
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Ja! Jeg elsket å være gravid, og gleder meg veldig til å (forhåpentlig) få oppleve å være gravid flere ganger. Jeg var stort sett i god form selv om jeg etterhvert lignet Flodes tvillingsøster, og hadde ingen store plager eller komplikasjoner før de siste ukene av svangerskapet.
![]() |
#111 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Nei. 7-8 kilo ekstra på magen var ikke behagelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Peppy!
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Enkelte elementer ved å være gravid elsket jeg. Som magen som vokste, det syntes jeg var kjempegøy. De synlige endringene ved kroppen generelt var spennende, som synlige blodårer, puppene som vokste, en annen rundhet i ansiktet osv. Fascinerende å følge med på. Og sparkene var fint, og følelsen av å knytte seg til barnet. Jeg merket ikke noe til det andre kaller hormonhelvetet, og det gjorde nok ting enklere. Næh, det var mye jeg likte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Både ja og nei.
![]() |
#115 |
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Jeg likte det, på tross av kvalme, spying og halsbrann. Men jeg ropte ikke hurra liksom. |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Første gang elsket jeg det. Sov masse, var kvalm uten å kaste opp, var vakker og kåt, liten leilighet med nix å gjøre, ingen barn som tok overskuddet mitt osv. Hadde heller ikke vondt et eneste sted. Andre gang var mer tja, hadde en unge, større leilighet og plutselig vondt i bekkenet mm. Tredje gangen var et mareritt. Merkelig at jeg ikke ble skilt da - og at de to eldste flytta. |
![]() |
![]() |
![]() |
#118 |
villende
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
In love with a fairytale
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Likte du å gå gravid?Jeg synes at det var greit nok. Begge mine svangerskap og fødsler var enkle og ukompliserte, men jeg var ukomfortabel med å legge på meg så mye. Likevel er jeg fryktelig babysyk nå og drømmer om nr 3. (men det har mest med premien å gjøre!) |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 |
Superaktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
![]() ![]() |
![]() Sv: Likte du å gå gravid?JA!
![]() |
|
|