Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva synes dere om disse støvlene?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-09, 09:12   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hva synes dere om disse støvlene?

Disse fra tretorn likte jeg godt. Jeg har et par korte fra ilse j med diamantspenne som jeg har gått med mye, men synes disse var veldig tøffe, om enn litt røffere enn ilse.

Gammel 04-09-09, 09:50   #2
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva synes dere om disse støvlene?

Jeg har et par slike i brune og rosa. Hvis det er de med for inni?
De er gode og kule, men de er ganske brede i foten og romslige i størrelsen. Bare så du er obs på det når du bestiller.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-09, 09:53   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Finnes de i brune og rosa, Obelix?

Jeg går til jobben nå, og må vel innse at gummistøvler er noe jeg bøe anskaffe, men med mine legger må de være lave. Brune og rosa høres veldig meg ut.

Gammel 04-09-09, 09:56   #4
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

De fantes i hvertfall, men mye mulig det var en prøvekolleksjon.
Hvis du bruker ca str 39 kan du få overta mine. Eller egentlig er de jentungen sine, men de passer ikke lenger til henne.

Gammel 04-09-09, 09:57   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 183
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg bruker 38 (noen ganger 37), så hvis de er romslige så blir 39 altfor stort. Ellers takk.

Gammel 04-09-09, 09:59   #6
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

De er str. 38, men passer meg som bruker str.39/40.

For dere som bor i Oslo kan jeg da tipse om PUMA lagersalg på Årvoll senter. Der selger de Tretorn, men da gjerne prøvekolleksjoner.

Gammel 04-09-09, 10:02   #7
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Disse fra tretorn likte jeg godt. Jeg har et par korte fra ilse j med diamantspenne som jeg har gått med mye, men synes disse var veldig tøffe, om enn litt røffere enn ilse.

Bruker jeg på jobb, og som det blir sagt; de er store på størrelsen. Mest fordi de er veldig brede i lesten. God plass til ullsokker!

Gammel 04-09-09, 10:13   #8
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

æsj da, romslige. Hm. På lille vinkel hadde de bare 37, og i og med at jeg heller mer mot 36 i vanlige sko og har ikke brede bein, blir vel disse for store.
Noen som vet andre nettbutikker? (bor ikke i Oslo)

Gammel 04-09-09, 10:25   #9
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Standard

XXL. Koster 399,- og de har str. 36

Gammel 04-09-09, 10:30   #10
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

XXL. Koster 399,- og de har str. 36

Steike! Takk! Det skal jeg sjekke ut! På lillevinkel koster de jo tett i nihundre. Kan det være riktig da?

Gammel 04-09-09, 13:59   #11
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Da har jeg prøvd dem fra xxl. De var ikke så sorte som jeg ønsket. Men mest av alt var det at de var sinnsykt brede foran, og det passer dårlig til lille meg. Så ut som en liten and. Særs med min store mage og

Så kjempeflott at jeg fikk tipset om xxl, for da fikk jeg ihvertfall prøvd dem! Hadde jo vært noe styr om jeg hadde bestilt.

Gammel 05-09-09, 01:27   #12
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

de er ikke akkurat nette, nei!

Gammel 05-09-09, 01:40   #13
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte dem!

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:36.