|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bare for rullestolbrukere?Jeg var på Obs og handla i dag. Det var veldig lange køer, og da det endelig bare var en foran meg fikk jeg et dult i beina. Det var ei dame i en elektrisk rullestol som hadde kjørt på meg. Jeg snudde meg for å se hva det var og hun sa unnskyld. Jeg flytta meg litt fram, og så ble jeg påkjørt igjen! Ikke så det ble vondt, men en skikkelig dult.
-99 -01 -05 Sist redigert av mina : 04-09-09 kl 20:44. Årsak: Brukte feil ord. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bare for rullestolbrukere?Jeg mener sistnevnte. At den er skiltet for at rullestolbrukere og tvillingvognførere skal vite at her kommer de seg gjennom. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Flax
Hvor: Bergen
Sv: Bare for rullestolbrukere?Jeg mener også sistnevnte.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Bare for rullestolbrukere?Jeg mener sistnevnte jeg og. Hun var da veldig frekk! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Kald på føttene
|
Sv: Bare for rullestolbrukere?Jeg skjønner at man kan bli irritert når man er rullestolbruker, for det er flust av hindringer og frekke folk som ikke tar hensyn. Men å ha en egen kasse på Obs kun for elektriske rullestoler, vel, det ville nok vært meste laget. Ikke spesielt lønnsomt, i hvert fall!
|
|
|
#6 |
|
Sv: Bare for rullestolbrukere?Det ville vært ganske ulønnsomt å ha en kasse kun for rullestolbrukere/tvillingvognførere, så jeg heller også mot sistnevnte. Det får da være måte på hvor frekk man kan tillate seg å være. Bra du sa fra da. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Bare for rullestolbrukere?Siden denne diskusjonen tydeligvis foregikk ved kassen, var det ikke da et personale i kassen der som fikk med seg dette?
|
|
|
|
#8 |
|
Etylbarbital
Sv: Bare for rullestolbrukere?Hm, det høres ut som denne damen har andre utfordringer i livet ut over det å være rullestolbruker.
|
|
|
#9 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Bare for rullestolbrukere?Jeg hadde nok ikke stilt meg i kö i en kasse merket for rullestolbrukere i det hele tatt uten aa spörre i kassen om det var greit, og hvis jeg hadde staatt i en saann kö, ville jeg sikkert sluppet rullestolbrukere foran meg i köen. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sv: Bare for rullestolbrukere?Du mener da vel ikke at rullestolbrukere ikke kan stå (eh... sitte) i kø som resten av befolkningen? |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Passiv
|
Sv: Bare for rullestolbrukere?
|
|
|
|
#12 |
|
Ferdig!
Hvor: Telemark
Dette trodde jeg også.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Dersom det ikke er rullestolbrukere /gåstolbrukere i kø for handicaptoalettet bruker jeg det. Kan ikke skjønne hvorfor man ikke skal gjøre det. At det er skiltet med handicaptoalett betyr bare at det er spesielt tilrettelagt for handicappede, ikke at de har enerett. |
|
|
|
#14 |
|
stille
Hvor: Tønsberg
Sv: Bare for rullestolbrukere?Det betyr bare at kassen er bred nok til at rullestol og evntuelle vogner kommer gjennom.
|
|
|
#15 |
|
Ekvilist
|
|
|
|
#16 |
|
Curlingkone
|
Sv: Bare for rullestolbrukere?Fytti! Så frekt! Hadde det vært meg ville jeg nok sagt i fra ganske skarpt om hun hadde kjørt på meg ja. Hun kan da vel vente i kø som alle andre.
|
|
|
#17 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Bare for rullestolbrukere?Jeg parkerer aldri på parkeringsplasser som er merket for handicappede.
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Bare for rullestolbrukere?Jeg mener dette er køen de som bruker rullestoler kan stille seg i |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Strikker
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det gjorde jeg heller ikke. Les innlegget.
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Signerer. |
|
![]() |
|