|
|||||||
| Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Forskjell på innholdet i varmeputer?Er det noen som vet om det er forskjell på om det er ris eller hvete eller bokhvete eller noe annet inne i disse putene som man varmer opp i mikrobølgeovn / stekeovn?
|
|
|
#4 |
|
Curlingkone
|
Sv: Forskjell på innholdet i vameputer?åååh, virkningen er akkurat den samme. Men lukten av hvete virker kanskje beroligende? Hvete brukes i alle fall i hudpleien for å roe ned irritert og betent hud. Men da i masker.
|
|
|
#6 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Forskjell på innholdet i vameputer?Bruker byggryn jeg i mine puter som jeg lager. Vet ikke om virkningen er noe annet med ris etc. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forskjell på innholdet i varmeputer?Jeg har pute med hvetekim ( tror jeg) fra Clas. Den holder lenge på varmen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Forskjell på innholdet i varmeputer?Risputer lukter veldig risgrøt. Slettes ikke verst lukt.
|
|
|
#11 |
|
Curlingkone
|
Sv: Forskjell på innholdet i varmeputer?
Jeg syns det luktet mer av putene med hvete enn av de med ris, så jeg foretrekker ris. Mindre fremtredende lukt av det syns jeg.
|
![]() |
|
|