|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellNår du går en tur til byen med ungene dine en lørdag formiddag og dere blir overfalt av diverse folk på valg-stand, synes dere da det er greit om ungene får med seg en ballong eller tre? I tilfelle, spiller det noen rolle hvilket parti den tilhører? Har du en grense for hva som er akseptabelt at ungen din går med? (Jeg tenker først og fremst på ballonger, det er jo det som er mest stas for unger, kanskje.) |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Absolut ateist
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellUngene mine får ikke materiell fra KrF og FrP.
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellOg for å svare for meg selv, så har jeg en absolutt grense på FrP. Jeg synes kanskje ikke det er riktig å ta slike avgjørelser for dem, men jeg går ikke rundt i byen med en unge med FrP-ballong. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellBallonger er lek og moro, og jeg forbyr ikke ungene å ta ballonger fra hvilket som helst parti. Jeg kan enkelt skille min egen antipati for Høyre, Frp og Krf fra mine barns gleder over å få en gratis ballong.
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellPoden får så mange AP-roser og ballonger han bare vil, de andre takker vi pent nei til.
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellUngene mine vaser rundt med Høyreballonger. Det holder. |
|
|
|
#8 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellGuttungen min liker takk og lov ikke ballonger.
|
|
|
#10 |
|
can-jur
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmaterielltror muligens vi hadde måttet inngått et forlik om å kjøpe ballonger om det var Frp ballonger som var alternativet
|
|
|
|
#12 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellBallonger fra FRP hadde jeg plent nekta. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellStorebror har fått tannpirkere av frp ser jeg. :gidderikkebrymeg: |
|
|
|
#14 |
|
Permakulturell
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellVi styrer unna valgbodene så sant vi kan. Vi bor heldigvis i en liten by, så det er ganske lett.
|
|
|
#15 |
|
Epikur
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellJeg fniste av den hyppigste komboen i bergen sentrum i dag: Rød Ap-ballong og gul Krf-ballong. Mine unger får ikke lov til å gå med andre ballonger enn de fra mitt parti, ærlig talt. Det er ikke Tant og Fjas, det er Ideologiske Markører.
|
|
|
#16 |
|
Epikur
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriell
|
|
|
#17 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellEnten så må jeg vel velge å kun la dem ha Venstreballonger, eller så må det bli en kombo av flere, tror jeg.
|
|
|
#18 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellJeg har ingen problemer med at barna mine går med parti-ballonger, ei heller om de mesker seg med vafler fra KrF, eple fra Frp eller tar i mot en rød rose. De er barn og jeg bruker dem ikke til å markere mitt eget politiske ståsted. Selv takker jeg høflig nei til alt, men tar gjerne med valgbrosjyrer.
|
|
|
#19 |
|
Ekvilist
|
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellNå har vi ikke kommet dit at barna er tilbudt ballonger enda, men jeg vet ikke helt om jeg liker at ungene skal fly rundt som levende reklameplakater med politisk reklame jeg altså. På tross av at det er parti(er) jeg sympatiserer med.
Poden 2005 og Pjokken 2008 Sist redigert av Irma : 05-09-09 kl 19:00. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: FrP-ballonger, AP-roser og annet valgmateriellJeg har tatt den et skritt lenger: Nektet ungene gratis skillingsboller fra FRP her om dagen. |
|
|
|
![]() |
|
|