|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Ikke fullt så fin
|
Sv: Sjekk bh-størrelsen din90B
|
|
|
#42 |
|
Epikur
|
Sv: Sjekk bh-størrelsen dinMen dette er jo det reneste sludder! Jeg bruker 70-75 FF/G og fikk beskjed om at jeg var 85 E. Jeg ville jo endt opp med en slapp BH uten hold og puppene under armene, ikke i cup'en.
|
|
|
#44 |
|
intro
|
Sv: Sjekk bh-størrelsen dinJeg fikk 70B. La inn målene 69 og 85. Dette betyr at uten ammepupper skal jeg ha 70 AA eller noe sånt.
|
|
|
|
#45 |
|
Hertuginne
|
Sv: Sjekk bh-størrelsen dinFor meg stemte den ganske bra, faktisk. Jeg bruker enten 75D eller 70DD, og den sa 75D. Og jeg er fortsatt sur på damen på LaSenza som solgte meg en 75B, med akkurat de samme målene som jeg har nå.
|
|
|
#46 |
|
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjekk bh-størrelsen dinWoohoo! 95 A-!
|
|
|
#47 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjekk bh-størrelsen dinFikk 80B, men må ha D cup ellers ligger spilene oppå puppen. Har litt brede pupper, så dette stemte ikke.
|
|
|
#48 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjekk bh-størrelsen dinStørrelsehjelp til BH finner dere her http://www.foreldreportalen.no/forum...32#post1781432 |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ser flere sider enn..
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Sjekk bh-størrelsen dinSiden nesten alle av dere sier dere fikk høyere omkretsvidde enn det som skal stemme... Tok dere å målte stramt da? For det står at en skal måle stramt under bysten, og løst over. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Lett rørt
|
Sv: Sjekk bh-størrelsen din
Jeg er målt til 73 cm. under brystene, målt stramt. Her får jeg da beskjed om 75. På La Lina fikk jeg beskjed om kanskje 70, men hun mente mest sannsynlig 65. Endte opp med to bher med omkrets 65 og en med 60, også en sportsbh med omkrets 65.
|
![]() |
|
|