Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Spotify

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-08-09, 23:48   #1
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Spotify

Noen som vil opplyse meg litt om hva greia er?

Jeg har forstått at dette er en musikkgreie. Er det snakk om direkte avspilling eller nedlasting? Hvordan får man invitasjon slik at man slipper å betale?

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-09, 23:54   #2
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify

Er som å ha Windows media player med fiks ferdig bibliotek. Du laster dog ikke ned noe, men logger deg på en konto du får.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 23:16   #3
Libra

Libra sin avatar

Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Ah, takk for det. Men, hvordan får man slik invitasjon? Jeg fikk mulighet til å stille meg i kø for invitasjon på selve nettstedet, men med beskjed om at det kunne ta lang tid.

Er det slik at desom bruker tjenesten har mulighet til å invitere nye brukere? Og i så fall hvor finner jeg de? :hinter:

Gammel 01-09-09, 23:18   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De må såfall ha betalt premiummedlemskap da. Om du leter på nett så finner du nok en invitasjon eller en annen løsning.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-09-09, 23:21   #5
Libra

Libra sin avatar

Standard

Nok en gang, takk for svar.

Gammel 02-09-09, 05:23   #6
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Går ikke an å laste ned her i USA Mannen fikk lasta ned på sin pc da han var i Europa, kanskje jeg skal sende med han min pc neste gang

Det ryktes at det skal bli mulig å få Spotify på iphone nå, men det gjelder vel ikke her i USA, det heller. Land of the free. In my ass!

Gammel 02-09-09, 08:47   #7
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pfft. Opp med Google, og søk på Spotify USA og proxy.
:voila løsning:

Gammel 02-09-09, 22:34   #8
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Pfft. Opp med Google, og søk på Spotify USA og proxy.
:voila løsning:

Oh will dooooo, thank yooooou!

Gammel 03-09-09, 01:54   #9
Libra

Libra sin avatar

Standard

Jeg fikk det til, jeg fikk det til, jeg fikk det til Jeg er et skikkelig datanek, så jeg må innrømme at jeg nå er en smule stolt av meg selv. Har aldri hørt om proxy servere før og jeg måtte plundre litt før jeg fikk det til. Men, nå spiller jeg musikk så det jomer etter fra Spotify.

Gammel 04-09-09, 15:40   #10
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Mannen fikk det til, mannen fikk det til! (Mannen er også datanek, hva sier det om meg som overlater det til ham da? ) Det var litt styr, for det var ikke lett å finne en tilgjengelig proxy server, vistnok. Og så må jeg dele konto med ham, så vi kan ikke spille samtidig. Men det er neppe noe problem, all den tid han ikke spiller når han er på jobb, og vi uansett må enes om hva vi skal spille her i heimen.

Nå gauler Green Day i stuen min, og jeg er

Takk, Lille Ru

Gammel 04-09-09, 15:47   #11
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Elsker mmin Spotify! Har dessverre ingen invitasjoner igjen.

Gammel 04-09-09, 17:49   #12
Libra

Libra sin avatar

Standard

Det er jo ikke nødvendig med invitasjoner. Man får det til lell.

Det er jo så herlig, Thomas Dybdahl og Silje Nergaard - alt tilgjengelig. Har forsket litt på hva som var tilgjengelig og greide til og med å finne noe gammel av Unite Five.

Gammel 04-09-09, 19:33   #13
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Det er jo ikke nødvendig med invitasjoner. Man får det til lell.

Det er jo så herlig, Thomas Dybdahl og Silje Nergaard - alt tilgjengelig. Har forsket litt på hva som var tilgjengelig og greide til og med å finne noe gammel av Unite Five.

Du finner utrolig mye der ja! Har mimret mang en kveld. Jeg liker også å lage forskjellige lister, og har en liste der jeg kan hive innpå fine sanger som jeg finner

Gammel 07-09-09, 11:39   #14
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Får man disse sangene inn på iPod, eller kan man kun spille dem på PC`en? :grønn:

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 12:02   #15
Libra

Libra sin avatar

Standard

Kan bare spille de av på PCen.

Gammel 07-09-09, 16:53   #16
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har brukt Dizzler og ILike til å lage spillelister... Hva er egentlig forskjellen på disse og Spotify? Musikkutvalget, kvaliteten eller noe heeeelt annet?

Gammel 08-09-09, 19:57   #17
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ladybug, her.

Jeg har brukt Dizzler og ILike til å lage spillelister... Hva er egentlig forskjellen på disse og Spotify? Musikkutvalget, kvaliteten eller noe heeeelt annet?

Kjenner ikke til de to tjenestene men Spotify har hvertfall veldig god kvalitet, 320kbps for betalende og 160kbps for gratiskunder. Utvalget er kjempebra og nye album blir lagt til flere ganger i måneden. I september har de til nå lagt ut nesten 25000 nye album..
Det jeg elsker aller mest med Spotify er brukergrensesnittet. Det er enkelt og ser pent ut. Hvis du ikke klarer å få en invitasjon så anbefaler jeg å bruke 99 kroner på et månedsabonnement, du kommer ikke til å angre.

Gammel 08-09-09, 20:01   #18
Libra

Libra sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Man trenger ikke invites.
Man trenger bare late som om man bor i UK, for eksempel.

Eller følg Lille Ru sin oppskrift.

Gammel 08-09-09, 20:50   #19
Bada-Bing
Pulled back in

Bada-Bing sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Der
Bada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populærBada-Bing er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

Eller følg Lille Ru sin oppskrift.

Ja jeg prøvde via proxy for faren min og det fungerte som bare det.

Gammel 08-09-09, 22:01   #20
Carpe Diem

Carpe Diem sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Takk for svar! Tenker jeg tar en kikk på Spotify

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:51.