|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
| Se resultatene: Hvilke støvletter synes du er finest? | |||
| Alternativ 1 |
|
32 | 78,05% |
| Alternativ 2 |
|
8 | 19,51% |
| Et helt annet alternativ som jeg viser i tråden |
|
1 | 2,44% |
| Deltakere: 41. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Støvletthjelp, damerJeg har ekstremtykke legger. Jeg fikk høye støvletter i presang for et par år siden, og de er faktisk veldig fine selv om leggene mine er tykke. Leggene blir ikke verre av å pakkes inn i høye støvletter, snarere tvert imot. De jeg har er brune og veldig glatte å gå med. Nå vil jeg ha noen i svart som funker på vinterføre.
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Støvletthjelp, damer.De øverste. |
|
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Støvletthjelp, damer.Nummer en. Kult å ikke være helt svarte, for det har jo alle andre.
|
|
|
#4 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Støvletthjelp, damerDe første!
|
|
|
#5 |
|
Salt in the rainbow
|
Sv: Støvletthjelp, damerDe første! Charcoal betyr jo koksgrå, så jeg tipper de er gråere/sortere enn de ser ut!
|
|
|
#6 |
|
I tropene
Medlem siden: Jun 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Støvletthjelp, damerEnig med røkla! De første er kulest.
|
|
|
#9 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Støvletthjelp, damerDe første. Enig med salt, charcoal betyr koksgrå.
|
|
|
#10 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Støvletthjelp, damerDe øverste. Snøremønsteret på de nederste passer nok best på de med tynne legger, det vil vel gjøre at leggene ser bredere ut. Horisontale striper gjør deg bredere, vertikale gjør deg lengre og smalere.
|
|
|
#11 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Apr 2009
![]() ![]() ![]() |
Sv: Støvletthjelp, damerÅh, de var stilige. Falt for nr 2 jeg. Hvor får man kjøpt de? Veldig dyre? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Passiv
|
Sv: Støvletthjelp, damerKan du ikke forresten bestille begge opp til butikken og velge de du vil når du er der? |
|
|
|
#13 |
|
Smugleser
|
Sv: Støvletthjelp, damerEr egentlig litt fristet til å mene at du bør gå for begge - som en med samme utfordring (altså å finne støvler som passer mine legger), så er jeg tilhenger av å kjøpe alt som passer.
|
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Støvletthjelp, damer
Nei, det kan jeg ikke. Jeg har så brede legger at støvletter kjøpt i vanlig butikk ikke går rundt på tross av snøring. Jeg har prøvd.
|
|
|
|
#16 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Støvletthjelp, damerNr 1 ser ut til å ha ordentlig såle, i motsetning til nr 2. Hvis du vil ha dem enda litt mørkere enn koksgrå, går det kanskje an å bruke svart skokrem på dem? Eller er det kanskje ikke så lurt?
|
|
|
#17 |
|
Passiv
|
Sv: Støvletthjelp, damerTjorven - nå skjønner jeg ikke greia igjen. Eller er det andre leggvidder i duoboots når man har mindre føtter? Jeg har 46 rundt leggen, passer ikke det til deg? |
|
|
|
#18 |
|
Wooohhoooooo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Støvletthjelp, damerNr 1 var knallfine.
|
|
|
|
#19 |
|
Trapper opp igjen !
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Støvletthjelp, damerNr. 1. Veldig stilige ! Nr. 2 synes jeg ser rotete ut, og blir vanskelige å kombinere med klærne dine.
|
|
|
#20 |
|
Glamorøs
|
Sv: Støvletthjelp, damerJeg likte de nederste best, de var veldig elegante, men de var kule begge to. Jeg ser problemet med sålen, men en god skomaker kan feste et ekstra gummilag under for deg, slik at de ikke blir så glatte. Hvis alternativ nr 1 er mest deg, så går du for de!
|
![]() |
|
|