Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tykke legger og støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-09, 00:13   #1
Joy Stark
Superduperaktiv

Joy Stark sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Tykke legger og støvletter

Jeg er på jakt etter noen flate semsketskinn støvletter, litt usikker på fargen enda men jeg tror jeg vil ha sorte. Jeg har veldig tykke legger og sliter meg å finne støvletter. Noen som har noen gode tips til hvor jeg kan finne sånne?

Joy Stark er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 00:14   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tykke legger og støvletter

www.duoboots.com, der kan du bestille etter egne mål.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 00:15   #3
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

duoboots er genialt!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 00:26   #4
Joy Stark
Superduperaktiv

Joy Stark sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Costa Blanca, Spania
Joy Stark er litt kulJoy Stark er litt kulJoy Stark er litt kul
Standard

Jeg har sett på dem, de ser utrolig bra ut. kunne godt tenkt meg noen sånne. Jeg er litt bekymret for prisen på dem da, blir det ikke veldig dyrt med toll på de støvlettene i tillegg til pris og porto? Jeg har allerede brukt endel penger på støvletter og støvler i høst og har vel strengt tatt brukt opp budskjettet der. Noen som har noen rimelige tips?

Joy Stark er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 00:27   #5
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

økonomisko pleier å ha støvletter med god vidde i skaftet, merkelig nok

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 07:32   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

De trekker av på prisen sånn at du ikke ender med totalsum på svinedyrt. Det skal i teorien funke sånn at du tar prisen som står der og legger på 175 i frakt så er du der du skal havne levert til deg.

Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 12:36   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det blir faktisk litt billigere enn det som står på nettsiden. Det trekkes fra ett eller annet når de skal sendes til Norge.

Gammel 08-09-09, 12:54   #8
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg kjøpte et par på Eurosko i fjor. For første gang har jeg støvletter som går nesten opp til knærne!
De er av merket Ara, og det finnes både ekstra vide og ekstra smale modeller.

Gammel 08-09-09, 13:10   #9
Minty

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I Trondheim finnes en butikk i Ravnkloa hvor de har støvletter med god vidde.

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 13:12   #10
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

De trekker av på prisen sånn at du ikke ender med totalsum på svinedyrt. Det skal i teorien funke sånn at du tar prisen som står der og legger på 175 i frakt så er du der du skal havne levert til deg.

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Det blir faktisk litt billigere enn det som står på nettsiden. Det trekkes fra ett eller annet når de skal sendes til Norge.

Det stemmer ikke helt. De trekker bare fra den engelske VAT'en, som er på 15 %, men så må vi betale norsk moms da, på 24 % er det vel..? Så det blir litt dyrere enn det som står..

Gammel 08-09-09, 13:14   #11
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har veldig kraftige legger. Kjøpte et par på Duoboots for et par år siden som jeg er veldig fornøyd med.

I fjor fant jeg også et par til av merket Gabor tror jeg det var. Husker ikke hvilken skobutikk det var. Men de var vide nok og er kjempegode de også. Det sto XL på innsiden av skaften.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 13:17   #12
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Salt, her.

Det stemmer ikke helt. De trekker bare fra den engelske VAT'en, som er på 15 %, men så må vi betale norsk moms da, på 24 % er det vel..? Så det blir litt dyrere enn det som står..

Aha? Det blir jo bare surr. For vi må jo betale momsgebyret også, så da blir det en hel del mer.

Svar med sitat
Gammel 08-09-09, 13:18   #13
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Aha? Det blir jo bare surr. For vi må jo betale momsgebyret også, så da blir det en hel del mer.

Nemlig. Jeg ble ganske provosert, siden de sier at argumentet for at alt skal sendes fra England er så de kan "tilby best mulig pris". Bulls***!

Gammel 08-09-09, 14:57   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Standard

Åh, så det kommer et gebyr i tillegg når de leveres? Det var jeg ikke klar over.

Gammel 08-09-09, 14:59   #15
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Standard

Ja, du må betale norsk moms og momsgebyr i tillegg.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:07.