Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

El Naturalsta Iggdrasil-hjelp?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-09-09, 21:25   #41
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: El Naturalsta Iggdrasil-hjelp?

Jeg har mørkeblå, og elsker dem. De har gått mange mange mil, og er like fine. Bla annet et par Stockholmturer.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-09-09, 21:42   #42
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg tror også jeg ville valgt de røde. Har noen litt blasse lyseblå i denne modellen, og tror jeg er den eneste i verden som ikke er helt fornøyd med dem. De passer ikke helt til foten min, og så synes jeg sålen er litt klumpete.

Skal holde utkikk, jeg også!

Takk! Jeg kan forsåvidt forstå at de ikke passer alle føtter. Selv til meg som har forholdsvis brede føtter og høy vrist, er de romslige. Det at de er litt klumpete passer meg bra. Innbiller meg at de enorme leggene mine ikke får så stort fokus når jeg går i skjørt da.

Gammel 13-09-09, 00:09   #43
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Marikken, her.

Jeg har de i grågrønne og er veldig fornøyd. Jeg havnet visst med noen støvletter sist jeg var i den butikken og.

De hadde visst bare str 36 på brandos.no, men ellers har de en del El Naturalista der.

Ellers synes jeg fargevalget er vanskelig, men ville nok valgt de røde.

Lykke til i jakten, skal si ifra hvis jeg kommer over de.

Kjekt å vite at det er mulig å kjøpe EN i norsk nettbutikk! Ja, si i fra!

Vi burde egentlig mase på Skoringen om å ta inn flere farger.

Gammel 13-09-09, 00:29   #44
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har brune, bestilte dem fra utlandet, og de kostet omtrent det samme som her i landet. Ca tusen kroner, levert hjem.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 00:29   #45
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Jeg har brune, bestilte dem fra utlandet, og de kostet omtrent det samme som her i landet. Ca tusen kroner, levert hjem.

Husker du hvor du bestilte dem fra?

Gammel 13-09-09, 00:31   #46
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Et par fra Amazon, et annet par fra et annet sted. Fungerte greit begge stedene, rask levering og lik pris fra begge.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-09, 00:35   #47
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Et par fra Amazon, et annet par fra et annet sted. Fungerte greit begge stedene, rask levering og lik pris fra begge.

Ok. Takk! Det er jo en mulighet om jeg ikke finner et par i rimelig nærhet.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:42.