|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
StrømpebukseI dag var det litt kaldt ute synes jeg. Gradestokken er tom for batteri så jeg aner ikke hvor mange grader det er. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: StrømpebukseDet pleier å bli litt varmere utover dagen, så jeg tror jeg hadde sendt med strømpebukse med beskjed om at den tas på når de skal ut, dersom det ikke blir varmere, de var inne fra morgenen av og frem til rundt 10 tror jeg. Personalet i bhg til eldste var veldig flinke til å kle henne etter været, jeg hadde masse forskjellig skift liggende.
|
|
|
#3 |
|
Tankefull
|
Sv: StrømpebukseHer viser gradestokken 10 grader (nord for Oslo), så ingen strømpebukse.
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: StrømpebukseVærvarselet for i dag melder at det skal bli ca 17 grader på Østlandet. Enda varmere i vest. Da trengs det ingen strømpis.
|
|
|
|
#5 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: StrømpebukseVi har brukt strømpebukse den siste uken (Trondheim: 8-12 grader på morgenen). Poden kler raskt av seg om det blir for varmt, så det ser jeg liksom ikke på som noe problem.
|
|
|
#6 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: StrømpebukseTakk for innspill. Da kjører vi uten strømpis i dag. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Wooohhoooooo
Sv: StrømpebuksePropellen gikk uten strømpis i dag, han har stillongs liggende i bhg om det skulle bli kaldt.
|
|
|
|
#8 |
|
Står på egne ben
Sv: StrømpebukseHer i dag var det 10 grader på morgenen. Det er sol og det blir fort varmere utpå formiddagen/midt på dagen så jeg har ikke begynt med strømpebukser. Sender bare med parkdressen sånn at de bruker den om de skal ut tidlig på morgenen nå. Har også hengende ei fleecejakke til å ha under parkdressen siden overdelen er såpass tynn. Så har jeg en tynn buff de kan ha på hodet. Det er litt vanskelig vær nå, for det er kaldt om morgenen, men på ettermiddagen så er det bare genser eller faktisk t-skjorte vær. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strømpebukse
Jentene mine har også brukt strømpebukse den siste uken. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Strømpebukse
Det er vel individuelt? Noen barn fryser lett, mens andre er varmblodige. Sønnen min har alltid gått i kortermet til langt ut i oktober. Jeg sluttet å prøve å få på han mer klær for mange år siden. Han fikk aldri så mye som en forkjølelse engang, så det gadd jeg ikke stresse med. |
|
|
|
![]() |
|
|