Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

FPs valgvake

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-09-09, 23:19   #61
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: FPs valgvake

Jeg er på nattevakt og skal straks benke meg foran Tv'n.
Kjenner det blir en spennende natt.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:19   #62
Miromurr
Tøff i frakk

Miromurr sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Sånn er det med mine også. De oppholder seg faktisk i hvert sitt land akkurat nå, hvor pappa gråter for sitt kjære Høyre, mens mamma jubler for Jens. Det ender jo opp som et lojalitetsissue for meg etterhvert.

Da er nok det beste å stemme noe annet.

Gammel 14-09-09, 23:21   #63
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Jeg håper og ber at mange av tallene som kommer opp nederst på skjermen på NRK ikke er ferdig opptalte kommuner. I så fall er jeg veldig skremt.

Gammel 14-09-09, 23:21   #64
Slettet bruker
Passiv

Standard

Man kan ikke avholde valgvake i lukkede blogger, skjønner dere vel.

Dette er ulidelig spennende. Det blir nok ingen tidlig kveld for meg.

Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:22   #65
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Dette er ulidelig spennende. Det blir nok ingen tidlig kveld for meg.

Ikke for meg heller. Selv om jeg burde. *barn-som-våkner-annenhvertime-og-jobb-imorgen*

Gammel 14-09-09, 23:22   #66
Balanse
Vaklende

Balanse sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Balanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt avBalanse har mye å være stolt av
Standard

Å, dette er vanvittig spennende. Min kommune er ikke telt ennå, men baser på erfaring kan jeg trygt kalle meg Obstfelder. Er det rart jeg er glad i FP.

Balanse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:23   #67
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Mannen truer med å ikke legge seg. Jaja. Han skal være hjemme med sykt-barn i morgen.Han om det.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:24   #68
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Balanse, her.

Å, dette er vanvittig spennende. Min kommune er ikke telt ennå, men baser på erfaring kan jeg trygt kalle meg Obstfelder. Er det rart jeg er glad i FP.

PÅ feil klode?

Gammel 14-09-09, 23:26   #69
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

http://www.vg.no/

At så mange stemmer på dette partiet skremmer vannet av meg.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:26   #70
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Oj oj, Høibråten er ikke særlig høy i hatten.

Gammel 14-09-09, 23:27   #71
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kan ikke huske sist jeg har vært så spent på et valg!

Gammel 14-09-09, 23:27   #72
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Rødt får kanskje inn en mann

Gammel 14-09-09, 23:28   #73
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, Carl I viser seg som det sjarmtrollet han er.

Gammel 14-09-09, 23:28   #74
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Oj oj, Høibråten er ikke særlig høy i hatten.

Nei, han så sliten ut nå.

Gammel 14-09-09, 23:28   #75
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/v...p?artid=594517
FrP er redd velgerene deres skulle gå fem på og tro at de kunne stemme via sms. Jeg greier ikke å se dette som noe annet enn en morsomt "vits" som er sendt ut. Hva mener dere? Første som slo meg er at her kommer det frem hva til og med FrP mener om sine egne velgere.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:28   #76
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den tidligere borgermester i Bergen har nettopp søkt jobben som næringsminister.

Jeg er forsiktig optimist, og håper på rødgrønn regjering. Jeg er enig med Haga i at det rødgrønne alternativet nesten er en høyere enhet.

Gammel 14-09-09, 23:30   #77
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Libra, her.

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/v...p?artid=594517
FrP er redd velgerene deres skulle gå fem på og tro at de kunne stemme via sms. Jeg greier ikke å se dette som noe annet enn en morsomt "vits" som er sendt ut. Hva mener dere? Første som slo meg er at her kommer det frem hva til og med FrP mener om sine egne velgere.

Ikke sant

Gammel 14-09-09, 23:30   #78
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Sånn er det med mine også. De oppholder seg faktisk i hvert sitt land akkurat nå, hvor pappa gråter for sitt kjære Høyre, mens mamma jubler for Jens. Det ender jo opp som et lojalitetsissue for meg etterhvert.

Ikke sant. Mamma ligger hjemme og er syk (og skulle nok ønske at hun drakk sjampis), mens pappa er hos en kompis og sørger over det "sørgelige" resultatet. (Og begge to er oppgitte over datteren som ikke velger "riktig" i noen retning. :datter av bonde og blåskjorte: )

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:30   #79
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Siv ser bare så skummel ut!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-09, 23:30   #80
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Standard

Her kommer Siv. Men smektende bakgrunnsmusikk.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:19.