|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#264 |
|
Live and let live
|
Sv: FPs valgvake... er hun ikke en smule frekk mot Stoltenberg når hun sier: "Det er ikke rart at velgerne stemmer på Jens, når alternativet er kaos"?
|
|
|
#266 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: FPs valgvakeKnallgod avsluttning av Kristin Halvorsen |
|
|
|
|
|
#267 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: FPs valgvake
Jeg synes det er en helt kurrant forklaring. Den er nok ganske riktig også.
|
|
|
|
#271 |
|
Live and let live
|
Ja, men rettet direkte mot Jens liksom. Det er jo like mye et spark til henne selv.
|
|
|
#272 |
|
Protonterapeut
|
Sv: FPs valgvake@DM: Nei, egentlig ikke. For hun har nok helt rett.
|
|
|
#274 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Enig! Synes hun har gjort en veldig god jobb i å stikke seg frem som "den gode gamle" nå i sluttspurten. Tror det har hjulpet på stort for SV, selv om resultatet ikke er helt der de kunne ønsket.
|
|
|
#275 |
|
Live and let live
|
Ah, sånn ja. Såklart. Jeg begynner å bli trøtt. Tror det er på tide å køye.
|
|
|
#276 |
|
Passiv
|
Sv: FPs valgvakeUtrolig dårlig valgdeltakelse. |
|
|
|
#278 |
|
Bedreviter
|
Det har hun nok også, men jeg syns Halvorsen var veldig dyktig i mange år før hun kom i regjering. Den store, store forandringen kom på 90-tallet en gang; Halvorsen på 80- og tidlig 90-tall hadde rom for forbedring, for å si det mildt, men hun har vært råproff i mange år nå, synes jeg. |
|
|
|
|
|
#280 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
Sv: FPs valgvakeSkjønner ikke hvorfor FrP's velgere ikke ser hvor uansvarlig den politikken Siv og Co lover er, på så godt som alle punkt. Hadde vært interessant å se hvordan de klarte å innfri alle de sinnsyke valgløftene dersom de kom i posisjon :Gudforby: Men kanskje er det det som må til for å svekke oppslutningen rundt FrP?? |
|
|
|
![]() |
|
|