Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Name it nå med onlineshop

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-09, 22:55   #1
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Name it nå med onlineshop

http://www.nameit.com

(bare et lite tips )

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 22:58   #2
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Name it nå med online shop

Kunne ikke de laget den butikken dengang jeg hadde penger.

Gammel 15-09-09, 23:06   #3
Mississippi
ull-lue

Mississippi sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Naiz!
Takk for tips.

Gammel 16-09-09, 23:40   #4
Maki
Erfaren

Maki sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Maki er populærMaki er populærMaki er populærMaki er populær
Standard

Takk for tips!

Maki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 00:00   #5
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Den må sjekkes ut.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 00:03   #6
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nelly.com har også en del name it-klær, samt mange andre barneklesmerker.

Gammel 17-09-09, 00:26   #7
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Yay!

Gammel 17-09-09, 00:32   #8
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Oh no! :holdersegforøynene: Dette kan bli skummelt. Prisene var forresten jaggu ikke galne!

Gammel 17-09-09, 01:12   #9
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Mener jeg så de åpner butikk på Strømmen Storsenter nå.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 01:12   #10
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

fine klær har de, men den webshoppen var så treg på min maskin at det er lettere å hoppe av banen på Jernbanetorget på vei hjem fra jobb en dag.

Gammel 17-09-09, 09:12   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Takker for tipset.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 09:27   #12
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

De har butikk på Lillestrøm iallefall. Mye fine klær.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 21:35   #13
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Estrella, her.

De holdt på å innrede og få på plass på onsdag. Kanskje de åpner mandag??

Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 22:29   #14
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

De holdt på å innrede og få på plass på onsdag. Kanskje de åpner mandag??

Tenker jeg stikker innom en tur på mandag. En venninne av meg har nettopp født en liten gutt så da kan jeg se hva jeg finner til gave der.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 23:39   #15
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Ja, der forsvant det drøye 600 kroner ut ja.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 00:59   #16
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Name it nå med onlineshop

Masse flotte klær ja!
Er glad det er en sånn butikk her - alle tre jentene mine har masse klær herfra.

Anbefales!
(Vet ikke hvordan nettbutikken fungerer, men klærne kan jeg anbefale).

Gammel 19-09-09, 13:28   #17
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av maribo, her.

Masse flotte klær ja!
Er glad det er en sånn butikk her - alle tre jentene mine har masse klær herfra.

Anbefales!
(Vet ikke hvordan nettbutikken fungerer, men klærne kan jeg anbefale).

Jepp, klærne er supre. God kvalitet til en overkommelig pris.

Gammel 19-09-09, 13:56   #18
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jepp, klærne er supre. God kvalitet til en overkommelig pris.

Og jeg synes kvaliteten er så som så.... blir slaskete fort, særlig bodyer. Knapper ramler av osv, synes det er "bruk og kast"- klær.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 14:00   #19
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Og jeg synes kvaliteten er så som så.... blir slaskete fort, særlig bodyer. Knapper ramler av osv, synes det er "bruk og kast"- klær.

Hm.
Rart at vi har så forskjellige erfaringer!
Jeg har fremdeles NameIt-bodyene og pysjene etter Storebror nemlig, og de er helt fine og kan fint brukes til lillebror ennå ...

Gammel 19-09-09, 20:06   #20
maribo
Alltid like optimist

maribo sin avatar

Hvor: Orkdal
maribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smartmaribo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

De har noen gensre og bodyer som blir fort rar i fasongen, men jeg lærte meg fort å kjenne om de var bra eller ikke.
Har flere bodyer derfra som er brukt av 2-3 jenter. Det samme gjelder gensre.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:32.