Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvilke goretex-sko anbefaler dere til småtasser?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-09, 15:08   #21
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke goretex-sko anbefaler dere til småtasser?

Jeg får ikke føttene til Peder nedi snøring-sko.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 15:37   #22
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror lillebror må ha 28 i år. Han hadde 27 i fjor, og det var litt stort en stund. Han bruker 26/27 ellers, så jeg tror 28 vil holde. Så på de blå til ham. Minstemor tror jeg skal klare seg med 22.

Storesøster fikk str. 30 i fjor som var for stort, men hun SKULLE ha dem. Greit nok. Brukte litt tykke sommer i dem, og hun har dem i år også. Bruker 28/29 ellers.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-09, 15:55   #23
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De Superfit vi kjøpte var små i størrelsen. Peder som bruker 23/24 måtte ha 25.

Gammel 16-09-09, 20:02   #24
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Nå skulle jeg liksom inn her og overbevise alle om at de beste skoene er Superfit sine, men det er jo allerede grundig gjort.

Vi har snøreskoene for andre gang til lillesøster - hun var ikke våt en eneste gang i fjor. Storesøster har hatt Superfit vintersko med borrelås i to sesonger (samme paret), og har heller aldri vært våt igjennom. Jeg synes også at snøring er best til de minste - lettest å regulere. Fysioen til lillesøster anbefalte sko med snøring (og absolutt ingen støvler) til hennes slarkete ankelledd, og foreløpig fungerer i hvert fall Superfitskoene godt som både cherrox og vintersko.

Men altså - dere var jo i grunnen ferdig med diskusjonen.

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 20:39   #25
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Nå skulle jeg liksom inn her og overbevise alle om at de beste skoene er Superfit sine, men det er jo allerede grundig gjort.

Vi har snøreskoene for andre gang til lillesøster - hun var ikke våt en eneste gang i fjor. Storesøster har hatt Superfit vintersko med borrelås i to sesonger (samme paret), og har heller aldri vært våt igjennom. Jeg synes også at snøring er best til de minste - lettest å regulere. Fysioen til lillesøster anbefalte sko med snøring (og absolutt ingen støvler) til hennes slarkete ankelledd, og foreløpig fungerer i hvert fall Superfitskoene godt som både cherrox og vintersko.

Men altså - dere var jo i grunnen ferdig med diskusjonen.

Bedre sent enn aldri.

Gammel 17-09-09, 09:51   #26
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

De Superfit vi kjøpte var små i størrelsen. Peder som bruker 23/24 måtte ha 25.

Men tror du ikke 28 vil holde til en som bruker 26/27 i vanlige sko? Jeg tenker at de ikke må være for store heller.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-09, 12:49   #27
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Men tror du ikke 28 vil holde til en som bruker 26/27 i vanlige sko? Jeg tenker at de ikke må være for store heller.

Jo, meget mulig det altså.

Gammel 18-09-09, 11:07   #28
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I går fant jeg omsider en skobutikk her som kunne bestille Superfit med snøring til meg.

Må vente 14 dager på dem da, så håper høsten holder seg mild litt til.

Gammel 18-09-09, 11:19   #29
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kjøpte disse høstskoene til min 4 åring.

Kjempefornøyd.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-09, 22:27   #30
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

Jeg kjøpte disse høstskoene til min 4 åring.

Kjempefornøyd.

Hvor fant du de? Og finnes de i "guttefarge" også?

Gammel 19-09-09, 13:41   #31
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

ehm.. kan ikke brun være guttefarge?

de var tøffe.. men jeg skal ha noe som kan brukes til vinteren også..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 14:08   #32
Crimina
L.F.C. supporter

Crimina sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: I bunnen
Blogginnlegg: 110
Crimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de flesteCrimina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Vianne Rocher, her.

Hvor fant du de? Og finnes de i "guttefarge" også?

De er svarte.
Denne modellen er både gutte og jentesko.

Fant dem på Eurosko.

Stolt mamma til 8 flotte skapninger.
Crimina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-09, 23:02   #33
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Vianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt avVianne Rocher har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Brenda, her.

De er svarte.
Denne modellen er både gutte og jentesko.

Fant dem på Eurosko.

På min skjerm ser de lilla ut. Men da vet jeg det!

Jeg kjøpte forresten ett par gore-tex "høstsko" fra Timberland på xxl i dag. Poden har vokst ut av årets joggesko, så da ble det nødhandling av sko som han kan bruke frem til vinterskoene tas i bruk. De er litt mere høstaktige i looken og har grovere såler enn joggeskoene.
Må tilbake å bytte dem da, oppdaget at det var stor forskjell på føttene hans og at høyre fot er en god del lengre enn venstre... da var det jammen lurt at jeg bare prøvde og "testet" skoen på venstrefot i butikken

Gammel 19-09-09, 23:12   #34
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Min sønn hr fått seg superfit snøresko fra barnas hus i størrelse 20. Hvorvidt de holder tett er jo ikke uttestet enda, da de bare har vært i hus i ei uke, men de fikk en runde impregneringsspray før de ble tatt i bruk, og de sitter godt på foten i alle fall.

Borrelås utgår med høye kneløft, guttungen elsker å åpne borrelås... Men, jeg ser jo poenget til litt større barn som skal kunne ta på skoene selv da, det forventer jeg ikke av min 13 mnd gamle sønn helt enda...

Gammel 19-09-09, 23:44   #35
Hønemor!
Superaktiv

Hønemor! sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Vestfold
Hønemor! har et hav av muligheter foran seg
Standard

De ser lilla ut på min skjerm og.

Selges Superfit i noen andre skokjeder eller bare på Barnas hus og på nettet?

Gammel 19-09-09, 23:47   #36
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønemor!, her.

De ser lilla ut på min skjerm og.

"Falkanger" her i byen har dem. Tror de tilhører Eurosko.

Gammel 19-09-09, 23:49   #37
gurgle
Inhabil

gurgle sin avatar

gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hønemor!, her.

Jeg har hvertfall kjøpt SuperFit hos Eurosko, mener jeg det var.

Gammel 19-09-09, 23:58   #38
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Var på eurosko i dag og prøvde superfit til klumpen og de passet veldig bra til han. satt godt på foten hans. men de hadde ikke den størrelsen han måtte ha. prøvde 22 og de passet akkurat. Måtte ha 23. men bestilte de her:
http://www.smartkids.dk//babydreng/visvare.asp?id=22081

håper de kommer fort.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:07.