|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Etablering av velforening. Erfaring noen?Du får vel med deg Vimsen og Berglijot?
|
|
|
#6 |
|
godt brukt
|
Sv: Etablering av velforening. Erfaring noen?http://www.velnett.no/mainframe.asp?v=59276 |
|
|
|
|
|
#8 |
|
godt brukt
|
Sv: Etablering av velforening. Erfaring noen?Tatt fra http://www.velnett.no/mainframe.asp?...=59432&c=59474 |
|
|
|
|
|
#9 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Etablering av velforening. Erfaring noen?Jeg har ingen erfaring med det, men jeg har planer om å lage en. Vi kan jo gjøre det sammen. Fnis. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Etablering av velforening. Erfaring noen?Eg driv og søker på "velforening" og denne gamle tråden kom opp. Hektar meg på. Vi skal bygge hus i nytt boligfelt. Fleire hus er ferdige og folk har flytta inn. Nå har ein person kalla inn til møte i velforeninga, dvs. den er jo ikkje skipa enda da, men dog. Fint at nokon tar initiativ. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Metallica!!
|
Sv: Etablering av velforening. Erfaring noen?Hvis det er en helt nytt felt har ofte utbygger stiftet velforeningen. Det kan være lurt å sjekke om det er gjort. (Her jeg bor er de pålagt å gjøre det når 50 % har flyttet inn)
|
|
|
#15 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Etablering av velforening. Erfaring noen?Takk - nyttig info |
|
|
|