|
|||||||
| Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Enkle hvetemelsfrie oppskrifter med plommer og/eller eplerJeg har plommer og epler liggende som må tas snart før de råtner. Det var utsolgt for hvetemel på butikken i dag, så hva kan jeg lage som ikke krever hvetemel – eller syltepulver, for den del?
|
|
|
#3 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Enkle hvetemelsfrie oppskrifter med plommer og/eller eplerKompott? Det er godt, men jeg aner ikke hvordan man lager.
|
|
|
#4 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Enkle hvetemelsfrie oppskrifter med plommer og/eller eplerDenne hørtes god ut:
|
|
|
#5 |
|
Helt konge
|
Sv: Enkle hvetemelsfrie oppskrifter med plommer og/eller eplerJeg har laget plommechutney i dag. Du skal få dommen når den er kald. Jeg er usikker på om den er god. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Enkle hvetemelsfrie oppskrifter med plommer og/eller eplerTil indisk bruker man vel chutney?
|
|
|
#7 |
|
Textrovert
|
Sv: Enkle hvetemelsfrie oppskrifter med plommer og/eller eplerDæsken, du er flink, altså, Heiko. :imponert:
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Enkle hvetemelsfrie oppskrifter med plommer og/eller eplerJeg bruker mangochutney på kyllingkjøttdeig. :aner ikke om dette er et bidrag: |
|
|
|
#10 |
|
Helt konge
|
Sv: Enkle hvetemelsfrie oppskrifter med plommer og/eller eplerEplemost. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Textrovert
|
Sv: Enkle hvetemelsfrie oppskrifter med plommer og/eller eplerEpler, vann og sukker. Ja, DE ingrediensene har jeg.
|
![]() |
|
|