Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Pierre Robert Ull

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-09, 15:13   #1
Sola
Bør lage seg en tittel selv

Sola sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Pierre Robert Ull

Jeg har kjøpt årets første ull-plagg, det var litt på impuls da jeg så de hadde fått inn ullundertøyet i butikken. Sarah fikk prøve trøyen og hun sier det ikke klør. Enda. Håper det varer. Det var kjempefine farger og var mykt og godt.

Gammel 22-09-09, 15:14   #2
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pierre Robert Ull

Har det til Hannah jeg også, veldig fornøyd.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 15:14   #3
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også kjøpt, til begge ungene, og de elsker det. Men klærne nupper ser jeg nå.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 15:22   #4
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Har kjøpt tre sett, med matchende sokker. Synes fargene var kjempefine, og longsene var fine og trange..jeg hater at de henger og slenger for den innerste ulla skal jo sitte tight.

Har ikke fått testet det ut enda, det er ikke kaldt nok med de 17 varmegradene vi har.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 15:28   #5
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Jeg har kjøpt til de to yngste. Bare minstemann som har prøvd det. Han sier alt klør med det samme, også PR-ull, men etter to minutter er det helt greit.

Liker godt at det er fine farger og mønster. Minstemann bruker bare ulltrøyer om vinteren, men han er varm av seg og trenger ikke fler plagg utenpå, så det er et pluss at trøyene er fine!

Gammel 22-09-09, 15:36   #6
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Jeg har kjøpt til de to yngste. Bare minstemann som har prøvd det. Han sier alt klør med det samme, også PR-ull, men etter to minutter er det helt greit.

Et tips hvis ungene sier at ulla klør når du tar det på er å legge klærne på f.eks. varmekabler på baderomsgulvet før du tar dem på. Da er de gode og varme og så lenge de har over kroppstemperatur så virker det ikke kløete på samme måten som når du tar på ullklær som har under kroppstemperatur når du tar det på.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 15:43   #7
Sola

Sola sin avatar

Sola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smartSola imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Jeg har også kjøpt, til begge ungene, og de elsker det. Men klærne nupper ser jeg nå.

Nupper det? Er det pga vaskemiddelet eller er det pga kontakt med andre stoff? Vi har hatt en del Krokofanten før og det nuppet også veldig.

Gammel 22-09-09, 15:56   #8
Molly

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Et tips hvis ungene sier at ulla klør når du tar det på er å legge klærne på f.eks. varmekabler på baderomsgulvet før du tar dem på. Da er de gode og varme og så lenge de har over kroppstemperatur så virker det ikke kløete på samme måten som når du tar på ullklær som har under kroppstemperatur når du tar det på.

Takk for tips!

Gammel 22-09-09, 16:47   #9
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg nupper på alt, og jeg mener alt! Fordi jeg er "heit" av meg.
Mamma og jeg hadde akkurat samme ullgenser og min nuppet og ikke hennes, hun er en frysepinn, mens jeg er varm.

Gammel 22-09-09, 18:00   #10
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Her er våre sett i flittig bruk, både trøyer og longser. Alt har blitt vasket flere ganger, og hittil har ingenting nuppet.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 18:43   #11
Optimist
Teacher.

Optimist sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: På midten
Optimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt liktOptimist er virkelig godt likt
Standard

Det er sååå lekkert. Men- storesøster fikk kjenne på en genser på butikken, gren på nesen og sa: "Det klør!"
Henne får jeg bare på Devold sitt med hvit, flosset innside. Og lillesøster påstår at alt det storesøster ikke vil ha- det vil ikke hun ha heller. Så her bruker begge Devold.

Gammel 22-09-09, 18:45   #12
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare hatt trøyene til meg selv, og de nupper ikke. Kan godt tenke meg å teste barneklærne også.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 20:00   #13
Sokk
trøtt

Sokk sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 12
Sokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt liktSokk er virkelig godt likt
Standard

Og så passer jo de største sokkene i barnekolleksjonen til meg! (37-40) Har nå kjøpt meg ullsokker i freshe farger - rosa og limegrønne!

Du kan klare hva som helst
For du er suveren
Sokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-09, 20:08   #14
Sola

Sola sin avatar

Standard

Ja jeg også kjøpte meg sokker i dag. Str 37-40 går til både meg og ungene. Vi deler på alle sokker vi. De bruker str 32 og 33 men det går veldig bra likevel.

Gammel 22-09-09, 20:15   #15
Katinka
Skriv og skriv og skriv

Katinka sin avatar

Hvor: Det meste er nord
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har også kjøpt av disse, lekre farger!
Longs og sokker og hals. Fine er de.

Gammel 22-09-09, 20:16   #16
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åh da må jeg også ha meg sokker. Til meg selv altså, ungene kan låne hvis de vil.

Gammel 22-09-09, 20:58   #17
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sola, her.

Nupper det? Er det pga vaskemiddelet eller er det pga kontakt med andre stoff? Vi har hatt en del Krokofanten før og det nuppet også veldig.

Ikke pga. vaskingen, for de begynte å nuppe før de ble vasket. Men når jeg tenker meg om er det bare veslas rosa som nupper, ikke podens sorte.

Gammel 22-09-09, 22:12   #18
Sola

Sola sin avatar

Standard

Sokkene var deiiiilige

Gammel 22-09-09, 22:30   #19
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

Ikke pga. vaskingen, for de begynte å nuppe før de ble vasket. Men når jeg tenker meg om er det bare veslas rosa som nupper, ikke podens sorte.

Noen mennesker nupper mens andre ikke gjør det.Snodige greier det der. Det har som regel sjelden noe med ulla og gjøre.
Her i huset er vi tre stk som bruker samme ull, kun gubben sin nupper. All ulla hans nupper.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-09-09, 12:06   #20
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Standard

Kanskje vesla er av en litt nuppete natur.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:27.