Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-09, 13:26   #461
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har du på deg i dag? Inspirasjonstråd med bilder!

Lilla singlet, lilla velour hettejakk, lysebrun velour joggebukse, briller og håret til alle kanter

: syK:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 13:28   #462
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I dag er jeg også Bodenkledd:

Gammel 26-09-09, 14:49   #463
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Svarte tights, lilla tunika og store øredobber.
Nå skal det av og regnklær på. *flom*

Gammel 26-09-09, 14:51   #464
Libra

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Grå joggebukse, organge (grusom og skrikende ) t-skjorte.

:vasker hus:

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 15:50   #465
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Dongeritights fra Lindexog grå tunika med lilla, petrol, oransj, grønn og blå aplikerte og broderte blomster fra Zizzi (den er på kanten til for stor, men så fiiiin at jeg bare måtte ha den).

Gikk til butikken tidligere sammen med lillesøster og hunden og da hadde jeg sort, lang jakke fra hm, sorte gore tex-sko fra Salomon og sort sekk fra Kari Traa.

Gammel 26-09-09, 16:18   #466
Adele
In love with a fairytale

Adele sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Adele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smartAdele imponerer mange og er sikkert smart
Standard

En svart langermet genser fra Mexx og dette skjørtet:

Adele er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 17:18   #467
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

I dag: Joggesko! ( ), ulike sokker, slitt, men behagelig jeans, hvit, altfor stor "local crew" t-skjorte, svart hettejakke.

...og svarte øreringer, for et hint av feminitet.

Jeg bruker samme trikset for å motvirke maskulin-stempel. Er alltid nøyere med å ha på noe litt kraftig bling om jeg ikke orker kle på meg litt kvinnelig. Det er ganske ofte.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 18:11   #468
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Jeg har trange jeans fra MAPP og en lang burgunder tunika i tynn strikk. Akkurat nå er den av fordi jeg ble så varm - har svart singlet under.

Øredobber bør jeg vel bli litt flinkere til å bruke til hverdags...

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 19:08   #469
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå skal jeg til å kle på meg elgkjolen min!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 19:29   #470
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Jeg syr nok ikke på bestilling, men har gitt bort/solgt noen jeg har gått lei av.

Har sett den gnuri har "arvet" - du verden jeg er misunnelig!!

Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 21:00   #471
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

:venter på at Heiko skal bli lei av kjolene sine:

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 23:15   #472
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Hvite snørestøvletter fra Chilli, Hvit langskjorte fra Lene V, jeans fra Lene V med strikk nederst, grå strikkajakke fra Kaffe, storsmykke (ukjent) og kule øreringer fra Nora Norway .

Gammel 26-09-09, 23:16   #473
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så fine dere er på en helgedag
Svart turbukse og lyseblå devold-tynnull-tskjorte, og sykkelhjelm størstedelen av dagen. Nå sitter jeg i morgenkåpen

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 23:21   #474
Mamarazzi
Jazzbabe

Mamarazzi sin avatar

Hvor: Elvebyen
Mamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt avMamarazzi har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Så fine dere er på en helgedag
Svart turbukse og lyseblå devold-tynnull-tskjorte, og sykkelhjelm størstedelen av dagen. Nå sitter jeg i morgenkåpen

Vel akkurat har jeg byttet om til slippers og fleecejakke (rødvin på balkongen).

Gammel 26-09-09, 23:28   #475
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Ja og den var virkelig lekker smekker. (Sett bilde på FB).

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-09, 23:53   #476
Kula
Trallallaa

Kula sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Akkurat nå er det rosa t-shirt og svart boxer.

Før i dag var det ovennevnte, fjellstøvler og turbukse. Vi har vært på laaang tur til den lokale turisthytta. Knalltur.

Gammel 27-09-09, 22:50   #477
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Og slik så det ut.

Jeg kan melde om at hvis man er glad i oppmerksomhet er elgkjole tingen. :

Sist redigert av Heiko : 27-09-09 kl 22:56.
Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 23:01   #478
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Utrolig kul kjole, Heiko!

Gammel 27-09-09, 23:20   #479
pippo
Sangfugl

pippo sin avatar

pippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smartpippo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg kan melde om at hvis man er glad i oppmerksomhet er elgkjole tingen. :

Den var kjempefin!! Laget selv den også? Jeg blir så misunnelig! Ønsker meg også fiiin kjole.

pippo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-09, 23:23   #480
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dette. Bare at min er brun, også har jeg ikke lue og veske på inne.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:32.