Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Årets støvletter

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-09, 00:01   #61
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Årets støvletter

Kjøpt disse so far, har endel fra i fjor, men har lyst på disse:

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 00:02   #62
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Det er de mer forfinede søringene som sier hel.

Hva sier du i bestemt for entall da?

Der sier jeg nemlig en endelse som jeg ikke har noe ord for. En slags sammenslåing av l og n, som høres ut som -rn nesten.
Husker folk ikke forstod hva jeg da jeg bodde i Trondheim. Da ble jeg så usikker på hele ordet egentlig.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 00:04   #63
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dronningen, her.

Hva sier du i bestemt for entall da?

Der sier jeg nemlig en endelse som jeg ikke har noe ord for. En slags sammenslåing av l og n, som høres ut som -rn nesten.

Noe liknende, ja - hæ-ærn eller noe sånt, kanskje også hærn med litt kortere æ.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-09, 00:20   #64
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hmmm, jeg har visst bestilt disse også, fra HM

Og så har jeg visst noen svarte høye støvletter fra før... To par fra Clarks, men det ene er snart utgått og det andre er blitt for store. Kjøpte et par dritkule (og svinedyre) fra A Pair i fjor, men de har jeg ikke orket å utvide i leggene og de står der ubrukt. Kanskje jeg skal selge dem

Gammel 09-09-09, 11:53   #65
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva bruker dere til sånne korte skoletter, som f.eks. de lilla? Bukser?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 14:16   #66
Karima
I tropene

Karima sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Karima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt liktKarima er virkelig godt likt
Standard

Da har jeg vært på byporten og kjøpt meg wonders a la Veronal. Str 37 og de passet med et skrik. Meget tilfreds.

Gammel 10-09-09, 20:50   #67
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg kjøpte disse i vår, og er fortsatt håpløst forelsket.

De suglet jeg etter i vinter...
Hmm. Får man de nå mon tro?
Og passer leggen min i?

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 20:56   #68
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De der er bare griselekre. Men ser smale ut i leggen.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 20:57   #69
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De ser ut som de er sånn ca 25cm rundt Sånn at omtrent 3 av mine tær går nedi eller noe sånt...

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-09-09, 20:58   #70
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

De ser ut som de er sånn ca 25cm rundt Sånn at omtrent 3 av mine tær går nedi eller noe sånt...

Nettopp !

Gammel 10-09-09, 22:26   #71
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg er 32-32,5 cm på det tykkeste rundt leggen, og har plass til olabukse nedi.
Butikkdamen sa at disse er spesielt smale, og det passer meg utmerket. Endelig støvletter som sitter etter i leggen.

Gammel 29-09-09, 13:44   #72
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Jeg kjøpte disse i vår, og er fortsatt håpløst forelsket.

Hvilke butikker tar inn sko fra ACNE?

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 14:01   #73
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Oj, jeg hadde glemt tråden. Jeg har kjøpt meg ecco-støvletter. :leter etter bilde:

Gammel 29-09-09, 14:06   #74
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Disse fra i fjor

Og disse i rødt til regnværsdager

Gammel 29-09-09, 14:10   #75
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Gammel 29-09-09, 16:06   #76
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har veldig lyst til å bestille på nett. Men må prøve på, tror jeg.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 16:17   #77
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Duo Boots på vei til meg!

Gammel 29-09-09, 17:35   #78
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Corbeille, her.

Hvilke butikker tar inn sko fra ACNE?

Jeg har kjøpt mine på Neoz i Sandefjord.

Gammel 29-09-09, 17:49   #79
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eh, det er lov å ta bare ett av parene, ja? :støvlettfetishist:

Dette er RL-foto, så man ser dem kanskje ikke så veldig godt, til gjengjeld er det actionbilde. De er ganske høye i hælene, men godt balansert. Også stopper glidelåsen akkurat over halvmaratonleggmuskelen min.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg 290920090051263j5D5LY2e492_2.jpg (108,4 KB, 93 visninger)

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-09, 17:50   #80
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knis. Det var veeldig informativt bilde, var det ikke?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:50.