|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Kan dere anbefale ordentlige tatoveringssjapper i Oschlo, Drammen eller near by?Skremmern, det ligger en italiensk på torget, i annen etasje der kinoen ligger. Husker ikke hva den heter, men det er nå et italiensk-klingende navn. Ellers er det både pizza, tapas, kinesisk og indisk rundt torvet.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#23 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Kan dere anbefale ordentlige tatoveringssjapper i Oschlo, Drammen eller near by?
Åjah!
|
|
|
#25 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
Sv: Kan dere anbefale ordentlige tatoveringssjapper i Oschlo, Drammen eller near by?
Er det ikke Fellini den heter da, mon tro. Helt ok mat, men det er myyyye bedre mat på Pavarotti. Som ligger litt på den andre siden av torvet.
|
|
|
#26 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Kan dere anbefale ordentlige tatoveringssjapper i Oschlo, Drammen eller near by?Pavarotti ligger i Nedre Torggate 9, og jeg har hørt veldig mye bra om den restauranten. Ville glatt foretrukket den framfor Fellini, ja.
|
|
|
#28 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#29 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Kan dere anbefale ordentlige tatoveringssjapper i Oschlo, Drammen eller near by?Jeg tror dette er tråden der man skiller mellom de som tenker på Pavarotti som en restaurant og som et utested.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#31 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
#32 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Kan dere anbefale ordentlige tatoveringssjapper i Oschlo, Drammen eller near by?Nå fikk jeg et indre bilde av Glitter, Mama og meg på Pavarotti. Kan det la seg gjennomføre?
|
|
|
|
|
#33 |
|
Tøff
|
Sv: Kan dere anbefale ordentlige tatoveringssjapper i Oschlo, Drammen eller near by?Har en tatovering fra gamle Starlight, og den ser ikke ut. Kanskje jeg skulle dratt og fått den fikset en eller gang. Hmh.
|
|
|
#34 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Kan dere anbefale ordentlige tatoveringssjapper i Oschlo, Drammen eller near by?Den GremliSkremli snakker om er nyby'n tattoo i Konnerudgata. Sist redigert av Lilleville : 03-10-09 kl 21:00. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Glamorøs
|
De er veldig flinke, men man bør nok være glad i old school, ja.
|
|
|
#36 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Kan dere anbefale ordentlige tatoveringssjapper i Oschlo, Drammen eller near by?Da er det hele over, alle overlevde og snille tatoveringsmennesker satte på barne-tv til ungene. Veldig bra sted, så takk for tips! |
|
|
|
|
|
#37 |
|
Ansvar for egen luring
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Kan dere anbefale ordentlige tatoveringssjapper i Oschlo, Drammen eller near by?Au - hva sier det om Pavarotti, når de ansatte henter mat på McDonald's?
|
|
|
#39 |
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
|