|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Singing in the rain
Medlem siden: May 2008
![]() ![]() |
Reflex vinterdress fra Barnas HusJeg vurderer å kjøpe denne til sønnen min på snart 3, men er usikkker på kvalitet? Har hatt Troll og Reima de to første årene.
|
|
|
#2 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reflex vinterdress fra Barnas HusJeg har prøvd en høstdress fra Reflex for et par år siden. Den var lovet vanntett men det var den faktisk ikke, den ble våt gjennom rumpa og på knærne. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Reflex vinterdress fra Barnas HusMen altså det var ikke den dressen over her jeg prøvde. Men Reflex var det, høst og vårdress. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reflex vinterdress fra Barnas HusVi har høst/vår dress til minste jenta å den er ihvertfall veldig bra. Hennes er vanntett det har vi virkelig fått testet ut. Så vi vurderer selv og kjøp vinterdressen til henne. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Reflex vinterdress fra Barnas HusEg har brukt Reflex i alle år til mine barn. Bortsett frå den aller første dressen eg kjøpte. Den var Reimatec. Var veldig fornøgd med den og altså, men prisen er heilt vanvittig! Sidan prisforskjellen var enorm bestemte eg meg for å prøve Reflex neste gang og sidan har eg holdt meg til det. Den er ikkje like vanntett som Reimatec, så den kan ikkje erstatte regntøy. Dvs. at den tåler regn uten å bli våt gjennom, men den tåler ikkje at barnet sett seg på rompa i ein søledam. Det samme vil sikkert gjelde ved skikkelig slaps på vinteren.
|
|
|
#6 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Reflex vinterdress fra Barnas HusVi har hatt Reflex til Propellen en vinter og var kjempefornøyd.
|
|
|
|
#7 |
|
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: i et hus med fantatisk utsikt og med verdens beste naboer
Blogginnlegg: 31
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reflex vinterdress fra Barnas HusVi hadde reflex vinterdress i fjor til minsten som gikk siste året i friluftsbarnehage. Var stor fornøyd. Ikke erstatning for regntøy de verste våte dagene her på vestlandet. Men han ble sjeldent våt i den. Med litt flaks holder den også i år... må bare sjekke hvor mye han har strekt seg i sommer |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Reflex vinterdress fra Barnas HusEr fornøyd med Reflex sine dresser. Har hatt både vinter- og høst/vårdresser. De er kanskje ikke beregnet som regntøy, men til vanlig bruk er de minst like gode som andre dresser. Storebror har Reflex med uttakbart fór i til vinteren nå, og den ser kjempefin ut selv om den er brukt litt som høstdress. Slitesterk. |
|
|
|
#9 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Reflex vinterdress fra Barnas HusHar ikke hatt vinterdress, men vår/høstdress fra Reflex, og den har holdt UTROLIG bra, og gått mye i arv.
|
|
|
#10 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Reflex vinterdress fra Barnas HusHar bare hatt en som ekstradress, den ble lite brukt så jeg vet ikke så mye om kvaliteten. Til mi jente som er bred over skuldrene, ble den litt trang, bare. |
|
|
|
![]() |
|
|