Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Superfit-skoene på Barnas Hus

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-10-09, 21:53   #1
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Superfit-skoene på Barnas Hus

De som koster 599,- Er de bra? (Til ei snuppe som blir 2 år i vinter)
Jeg kikka på Superfit-sko på EuroSko i går og de kostet 799,-
Hva er forskjellen?
Jeg tror det var borrelås på de dyreste og knyting på de billigste.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 22:00   #2
Rabarbra
Superaktiv

Rabarbra sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Rabarbra er litt kul
Standard

Sv: Superfit-skoene på Barnas Hus

Jeg har valgt de med knyting to ganger (begge barnas første vintersko) og de har begge blitt mye kalde på beina. Mulig det skyldes at de har vært så små og så lite i bevegelse, men jeg ville ikke ha valgt dem igjen. Vet om mange som er fornøyde med dem da, men jeg ville ha gått for et annet merke til de helt små i alle fall. Viking er jeg veldig fornøyd med.

Rabarbra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 22:01   #3
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

de er kjempe gode. snuppa har de med borrelås og klumpen har dem med knyting. aldri våt eller kalde føtter her i gården og Klumpen har ikke engang støvler.. og vi bor i bergen. her er det mellom 0-10 grader om dagene.. spent på hvordan det blir når det blir virkelig vinter.

Jeg kjøpte dem på smartkids.dk og sparte mange penger. prøvde dem først på eurosko og fant ut størrelse osv. betalte vel ca 1200 kr inkl frakt og moms. det var sko til både snuppa og klumpen inkl et par sjøstøvler til henne.

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 22:15   #4
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Takk for svar. Jeg syns skoene virka utrolig lette og gode (de på Eurosko), hvertfall.
Nå har vi Viking Goretex (høstsko) og de er vi utrolig fornøyde med.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 22:18   #5
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

De er kjempe lette. Det, og at de er vanntette og at de satt så bra på foten til minstemann var grunnen til at jeg valgte dem. Tror ikke forskellen er annet enn snøring og borrelås.. de store størrelsene er med borrelås, og de små er med snøring, sikkert for at man skal få skoen til å sitte godt på de små føttene.

Gammel 02-10-09, 22:21   #6
DM
Live and let live

DM sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

SpetakkelRandi: Har barna dine brede eller smale føtter? Høy eller lav vrist?

Gammel 02-10-09, 22:22   #7
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om du skulle finne på å spørre om kvaliteten i butikken (i tillegg til her), så er det lurt å ikke stille spørsmål som:

"Jeg har hørt så mye positivt om disse superfittene. Er de like bra som folk sier?"

Har jeg hørt.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 22:41   #8
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

Opprinnelig lagt inn av DM, her.

SpetakkelRandi: Har barna dine brede eller smale føtter? Høy eller lav vrist?

hmm.. jeg er sannlig ikke helt sikker jeg.. hehe..

snuppa har smale føtter tror jeg. de er hvertfall veldig femenine..
Oskar har veldig store føtter, han måtte ha str 23 nå i dem, men de er ikke så blubbete liksom. Ikke så brede tror jeg.
Hvor er vristen?

Gammel 02-10-09, 22:42   #9
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vristen er oppe på foten mot ankelen.

Liven da!

Gammel 02-10-09, 22:47   #10
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Liven:

Jeg har kjøpt SuperFit til tvillingene. Det blir første gang vi prøver de. De virker utrolig gode, lette og myke.

Sist redigert av MissS : 02-10-09 kl 23:12.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 23:08   #11
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

Standard

jeg er ikke sikker på om de har høy eller lav vrist..

Gammel 02-10-09, 23:53   #12
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror Superfit er til smale føtter. Jeg ble fortalt at det er Superfit som tok over "Elefanten" merket, og de lager visstnok identiske sko og like smale som Elefanten merket var.

Gammel 03-10-09, 00:14   #13
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.

Jeg tror Superfit er til smale føtter. Jeg ble fortalt at det er Superfit som tok over "Elefanten" merket, og de lager visstnok identiske sko og like smale som Elefanten merket var.

Aha! Mine har hatt Elefanten sko og vi har vært veldig fornøyde med de.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.