|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Superfit-skoene på Barnas HusDe som koster 599,- Er de bra? (Til ei snuppe som blir 2 år i vinter)
|
|
|
#2 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Superfit-skoene på Barnas HusJeg har valgt de med knyting to ganger (begge barnas første vintersko) og de har begge blitt mye kalde på beina. Mulig det skyldes at de har vært så små og så lite i bevegelse, men jeg ville ikke ha valgt dem igjen. Vet om mange som er fornøyde med dem da, men jeg ville ha gått for et annet merke til de helt små i alle fall. Viking er jeg veldig fornøyd med. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Superfit-skoene på Barnas Husde er kjempe gode. snuppa har de med borrelås og klumpen har dem med knyting. aldri våt eller kalde føtter her i gården og Klumpen har ikke engang støvler.. og vi bor i bergen.
|
|
|
#4 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Superfit-skoene på Barnas HusTakk for svar. Jeg syns skoene virka utrolig lette og gode (de på Eurosko), hvertfall.
|
|
|
#5 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Superfit-skoene på Barnas HusDe er kjempe lette. Det, og at de er vanntette og at de satt så bra på foten til minstemann var grunnen til at jeg valgte dem. Tror ikke forskellen er annet enn snøring og borrelås.. de store størrelsene er med borrelås, og de små er med snøring, sikkert for at man skal få skoen til å sitte godt på de små føttene.
|
|
|
#6 |
|
Live and let live
|
Sv: Superfit-skoene på Barnas HusSpetakkelRandi: Har barna dine brede eller smale føtter? Høy eller lav vrist?
|
|
|
#7 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Superfit-skoene på Barnas HusOm du skulle finne på å spørre om kvaliteten i butikken (i tillegg til her), så er det lurt å ikke stille spørsmål som: |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Møllspist fletthurpe
|
Sv: Superfit-skoene på Barnas Hus
hmm..
|
|
|
#10 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Superfit-skoene på Barnas HusLiven:
Sist redigert av MissS : 02-10-09 kl 23:12. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Superfit-skoene på Barnas HusJeg tror Superfit er til smale føtter. Jeg ble fortalt at det er Superfit som tok over "Elefanten" merket, og de lager visstnok identiske sko og like smale som Elefanten merket var.
|
|
|
#13 |
|
Like blid!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Superfit-skoene på Barnas Hus
Aha! Mine har hatt Elefanten sko og vi har vært veldig fornøyde med de.
|
|
![]() |
|
|